اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

توطئه‌های دشمنان در خصوص ترویج بد‌حجابی جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار احساس مسئولیت همگانی برای مقابله با بدحجابی در جامعه شد و گفت: باید توطئه‌های دشمنان در این خصوص جدی گرفته شود.

توطئه‌های دشمنان در خصوص ترویج بد‌حجابی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: دشمنان اسلام با توجه به شکست در میادین مختلف و از دست دادن پایگاه‌های خویش در جهان اسلام و به زیر کشیده شدن دیکتاتورهای وابسته به آنان این بار وارد عرصه جنگ فرهنگی و عقیدتی با مسلمانان شده‌اند.

وی افزود: ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه اسلامی و تلاش در راستای بی‌هویت‌کردن جوانان مسلمان از جمله اولویت‌های دشمنان اسلام در این جنگ تمام عیار به شمار می‌آید و این مهم هوشیاری و بصیرت روزافزون مسلمانان را می‌طلبد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید با بسیج همه امکانات و نیروها برای مقابله با مظاهر بد‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه تلاش نماییم و در این مسیر نیز ترویج آموزه‌های دینی و مبانی هویت‌بخش در بین جوانان را در اولویت قرار دهیم.

ماموستا مجتهدی از لباس و پوشش کُردی به عنوان یکی از محجبه‌ترین و کامل‌ترین پوشش‌های دنیا یاد کرد و خواستار استفاده اقشار مختلف مردم کردستان از این پوشش کامل شد.

امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اجلاس نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مصوبات این اجلاس، اظهار داشت: همه نمایندگان مردم در این مجلس با همدلی و اتحاد حداکثری از مسئولان و متولیان اجرایی کشور خواستند که در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از زلزله‌زدگان کشور و ارتقای شاخص‌های رفاه در جامعه تلاش نمایند.

وی افزود: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به اتفاق آرا خواستار حمایت از تولیدات داخلی و عملی‌ کردن منویات مقام معظم رهبری در جامعه شدند.

ماموستا مجتهدی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کرد: بر همه ایرانیان واجب است که در راستای حفظ امنیت و آرامش حاکم بر کشور و استقلال سیاسی، اقتصادی و اجتماعیشان تلاش نمایند و در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: در صورتی که نمونه کالاهای خارجی مورد نیاز ما در داخل یافت شود بر همگان واجب است که از کالای داخلی استفاده کنند چراکه با این عمل علاوه بر کاهش نفوذ کشورهای خارجی و جبهه کفر و استکبار شاهد رونق بیش از پیش صنایع تولیدی در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول