اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

اقتصاد مقاومتی بهترین روش برای مقابله با تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین کار برای کندکردن شاخ تحریم‌ها در زمان حاضر است که باید به بهترین وجه مدیریت شود.

اقتصاد مقاومتی بهترین روش برای مقابله با تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: تنها راه برای مقاومت مقابل استکبار جهانی و تحریم‌های اعمال شده علیه ایران مقاومت است و اقتصاد مقاومتی تنها ایران را در این عرصه ورزیده‌تر می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس عدم متعهد در ایران خاطر نشان کرد: این اجلاس دستاوردهای کوتاه مدت و بلندمدتی برای کشورمان به همراه دارد.

وی تصریح کرد: برخی کشورها تبلیغات بسیاری برای برگزار نشدن اجلاس داشتند ولی ایران کانون توجهات قرار گرفت و محتوا و دستاوردهای اجلاس به مثابه تیری بر تبلیغات دشمنان بود.

بیگدلی جایگاه رژیم صهیونیستی را در حضور کشورها در اجلاس بسیار ضعیف دانست و گفت: دو سوم کشورهای جهان عضو این اجلاس هستند و در اجلاس تهران شرکت کردند که باعث شد رژیم صهیونیستی در تبلیغات خود ناکام بماند.

وی با اشاره به 17 شهریورماه سالروز کشتار جمعی از مردم در میدان 17 شهریور تهران توسط مزدوران رژیم ستم‌شاهی گفت: این روز خونین به نام جمعه سیاه نام گرفت که باعث شد این ایثارگری‌ها در یادها بماند.

امام جمعه دزفول روز 17 شهریور ماه را روز مبارزه  بی‌سوادی از دیگر مناسبت‌های این هفته عنوان کرد و گفت: پسندیده نیست در جامعه اسلامی فردی بی‌سواد باشد.

وی توسعه سوادآموزی را از عوامل پیشرفت دانست و تصریح کرد: همان‌گونه که در برخی مناطق جشن پایان بی‌سوادی گرفته شده امیدواریم شاهد برپایی جشن پایان بی‌سوادی در کلیه مناطق باشیم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول