اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی پینگ پنگ‌بازان برتر

رقابت‌های پینگ‌پنگ دختران مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی دختران نوجوان مازندران با مشخص شدن چهار پینگ‌پنگ‌باز برتر استان در آمل به کار خود پایان داد.

رقابت‌های پینگ‌پنگ دختران مازندران پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، از صبح امروز رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی دختران نوجوان مازندران در این شهرستان آغاز شد که با برگزاری مسابقات، عصر امروز به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت پینگ پنگ آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این شهرستان بیان داشت: این دوره از مسابقات به مدت یک روز در خانه پینگ‌پنگ آمل کار خود را دنبال کرد و با مشخص شدن چهار پینگ‌پنگ‌باز برتر استان عصر امروز به کار خود پایان داد.

محمدرضا قربانی افزود: در این دوره از رقابت‌ها در بخش دختران 17 پینگ پنگ باز برتر استان در سه گروه چهار نفره و یک گروه پنج نفره با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اسامی افراد برتر مازندران یادآور شد: مریم پوراحمد علی از بابل، غزاله بقایی از قائم‌شهر، فاطمه و مبینا حسین‌پور هر دو از قائم‌شهر رتبه‌های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

قربانی با اعلام اینکه در دور مقدماتی که به صورت انفرادی برگزار شد، از هر گروه دو نفر صعود کردند، تصریح کرد: در مرحله حذفی نیز هشت نفر شرکت داشتند که چهار نفر پایانی آن مشخص شد.

وی با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شدند، با اشاره به اسامی هفت تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها ادامه داد: پینگ پنگ‌بازان شهرستان‌های رامسر، نوشهر، ساری، آمل، تنکابن، قائمشهر و بابل با هم دیدار کردند.

نوشهر میزبان رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی پسران نوجوان مازندران است

رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان آمل با تاکید اینکه رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی پسران نوجوان مازندران نیز از صبح امروز جمعه به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شد، اعلام کرد: نفرات برتر پینگ پنگ نوجوانان مازندران برای شرکت در مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نوجوانان کشور خود را آماده می‌کنند البته هنوز زمان و محل قطعی این دوره از رقابت‌ها مشخص نیست.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول