اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد:

رفتار مسئولان خراسانی با تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد غریبه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: متاسفانه با اینکه بازی‌هایمان را در شهر خودمان برگزار می‌کنیم، اما طوری با تیم ما رفتار می‌کنند که گویا مهمان هستیم.

رفتار مسئولان خراسانی با تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد غریبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید بی‌غم پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل دبیری تبریز اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم اما بازیکنان ما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و با شکست رو به ‌رو شدیم.

وی ادامه داد: تیم دبیری تیم پر مهره‌ای است و از بازیکنان با تجربه‌ای سود می‌برد اما تیم ما یک تیم جوان است که میانگین سنی بالایی هم ندارد.

بی‌غم با اشاره به قضاوت این دیدار گفت: داوری خیلی خوبی نبود چرا که در بعضی صحنه‌ها واقعا داور اشتباه سوت زد، حتی در صحنه آخر بازی هم توپ را دورتر از مکانی که در آنجا خطا صورت گرفته بود کاشت که این امر مورد اعتراض ما واقع شد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد ادامه داد: با اینکه افراد زیادی از مسئولان فوتبال استان در سالن حضور داشتند اما هیچ ‌کس از ما دفاع نکرد، این اتفاق بارها برای تیم ما اتفاق افتاده است و تیم ما در شهر خودمان هم‌چون تیم مهمان است.

وی در ادامه به محرومیت تماشاگران از تماشای این بازی اشاره کرد و گفت: به هر صورت در هر بازی اتفاقات مختلف روی می‌دهد اما باید قبول کنیم که رفتار غیر ورزشی مربوط به همه تماشاگران نیست و نباید همه را از دیدن بازی محروم کنیم.

بی‌غم تصریح کرد: نبود تماشاگران در این بازی سبب افت بازی هم شد و البته شور و اشتیاقی هم برای بازیکنان باقی نمی‌گذارد و امیدوار هستم تا کمیته انضباطی در بازی‌های بعدی به این مسائل توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول