اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

مردم 5 روستای درمیان‌ از نعمت برق برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: مردم 5 روستای شهرستان تا پایان سال جاری از نعمت روشنایی برق برخوردار می‌شوند.

مردم 5 روستای درمیان‌ از نعمت برق برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره برق درمیان اظهار کرد: در حال حاضر سه طرح برق‌رسانی به سه روستا با جمعیتی بالغ بر 60 خانوار و اعتبار قریب به 600 میلیون تومان در حال اجراست.

وی با اشاره به برق‌دار بودن تمامی واحدهای مسکن مهر شهرستان گفت: در حال حاضر 19 آبادی زیر پنج خانوار جمعیت در شهرستان درمیان فاقد برق است.

فرماندار درمیان میزان اعتبارات سال گذشته برق‌رسانی در درمیان را 550 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در تابستان امسال میزان مصرف شهروندان در ساعات پیک بار دو مگاوات کاهش یافته است.

براتی، هوشمندسازی کنتورهای خانگی شهرستان، توزیع لامپ‌های کم‌مصرف، اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و فرهنگ‌سازی را از مهم‌ترین دلایل کاهش مصرف در شهرستان برشمرد و تصریح کرد: استفاده از انرژی‌های تجدید شونده به جای استفاده از سوخت فسیلی علاوه بر استفاده بهینه از نعمات خدادادی افزایش راندمان تولید را نیز به دنبال دارد.

وی از 17 شهریورماه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ملت ایران یاد کرد و افزود: فاجعه 17 شهریورماه اوج سرسپردگی رژیم منحوس پهلوی به نظام سلطه، خوی ددمنشی و نفاق طاغوتیان را بیش از پیش بر همگان آشکار ساخت.

فرماندار درمیان اضافه کرد: منافقان، بدخواهان و بردگان طاغوت همیشه منتظر ضربه زدن به نظام و انقلاب با غبارآلود کردن و مسموم ساختن فضا توسط غبار فتنه هستند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول