اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

کلاس‌های اوقات فراغت تداوم‌بخش نظام تعلیم و تربیت باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: کلاس‌های اوقات فراغت تداوم‌بخش نظام تعلیم و تربیت باشد.

کلاس‌های اوقات فراغت تداوم‌بخش نظام تعلیم و تربیت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی پیش از ظهر امروز در اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد شهرستان با بیان این مطلب که 15 میلیون تومان برای برگزاری کلاس‌ها اردوهای اوقات فراغت در شهرستان هزینه شده است،‌ اظهار کرد: 120 پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال مشغول ارائه خدمات به دانش‌آموزان و هنرجویان بودند.

وی بر پرهیز از تکرار مکررات در برنامه‌های اوقات فراغت و تلاش برای پر بار کردن این برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت باید تبیین کننده و تداوم‌بخش نظام تعلیم و تربیت در شهرستان باشد.

فرماندار درمیان، کیفیت‌بخشی، بصیرت‌افزایی، استفاده از مربیان و معلمان با تجربه و استفاده از تجربیات عملی مانند اردوهای درون و برون استانی را زمینه‌ساز افزایش استقبال شهروندان از برنامه‌های اوقات فراغت دانست و تصریح کرد: استقبال شهروندان از کلاس‌های رایانه، علوم قرآنی، معارف اسلامی، عروسک‌سازی و تقویتی بیشتر از سایر رشته‌ها بوده است.

براتی آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه‌های مرجع در بحث اوقات فراغت یاد کرد و با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران ادامه داد: مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن مهمترین دستاورد این اجلاس به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی مهمترین  واقعه روز در حوزه دیپلماسی است،‌ اضافه کرد:  تغییر نگرش بین‌المللی و آشنایی جامعه جهانی با واقعیت‌های جمهوری اسلامی از دیگر نتایج برگزاری این اجلاس در ایران اسلامی به شمار می‌رود.

فرماندار درمیان با اشاره به تلاش گسترده آمریکا و هم‌پیمانانش برای جلوگیری از سفر سران جنبش عدم تعهد به ایران یادآور شد: حضور گسترده اعضای گروه نم در سطوح بالا در اجلاس تهران نوعی دهن‌کجی به سیاست‌های زورگویانه غرب و بیان‌کننده انزوای سیاسی غرب در انظار جهانیان است. 

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول