اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود خبر داد

یک میلیارد تومان هزینه اجرای دوبانده شدن مسیر اصفهان ـ چادگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود گفت: سازمان عمران زاینده‌رود در مرحله نخست نزدیک به یک میلیارد تومان برای اجرای دوبانده شدن مسیر اصفهان ـ چادگان در نظر گرفته است.

یک میلیارد تومان هزینه اجرای دوبانده شدن مسیر اصفهان ـ چادگان

داریوش خرسندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با دو بانده کردن مسیر چادگان ـ اصفهان اظهار کرد: براساس نقشه‌های ابلاغی از اداره‌کل راه و شهرسازی به سازمان عمران زاینده‌رود، عملیات پنج کیلومتر احداث مسیر دو بانده چادگان ـ اصفهان تا گردنه چادگان در دست اجرا است.

وی در مورد اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل این عملیات گفت: سازمان عمران زاینده‌رود در مرحله نخست نزدیک به یک میلیارد تومان برای اجرای این پروژه در نظر گرفته و این عملیات تا مرحله ساب‌گرید اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود براساس نقشه‌های ابلاغی میزان عملیات خاک‌برداری در طول این مسیر به 300 هزار مترمکعب برسد.

مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود در خصوص پروژه شبکه فاضلاب شهر چادگان تصریح کرد: تاکنون 20 کیلومتر از پروژه شبکه داخلی فاضلاب شهر چادگان اجرا شده و ادامه این مسیر با همکاری شرکت آب‌ و فاضلاب استان و براساس نقشه‌های ابلاغی در دست اجرا است.

وی با اشاره به پروژه دهکده دوم چادگان تاکید کرد: مراحل مطالعاتی پروژه دهکده دوم، رو به اتمام است و مراحل اجرایی در دست بررسی است و امید است در صورت مناسب بودن شرایط آب ‌و ‌هوایی، بخشی از مراحل اجرایی در سال جاری آغاز شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول