اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان نخستین استان کشور

طرح بیمه همه‌جانبه روستائیان در کردستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران از اجرای طرح بیمه کامل روستائیان استان کردستان به عنوان نخستین استان کشور در آینده نزدیک خبر داد.

طرح بیمه همه‌جانبه روستائیان در کردستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جواد سهامیان‌مقدم ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری امور شعب بیمه ایران نمایندگی کردستان در سنندج اظهار کرد: با توسعه صنعت بیمه زمینه برای توسعه همه حوزه‌های مختلف اجتماعی فراهم می‌شود.

وی افزود: پس از ابلاغ سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر در حوزه بیمه‌ای کشور تنها شرکت بیمه ایران با عنوان دولتی به فعالیت خود ادامه داد و خوشبختانه در طول پنج سال اخیر میزان سرمایه‌های این بیمه از 2 هزار میلیارد ریال به 20 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران تصریح کرد: این شرکت در عرصه‌های مختلف و به اقشار مختلف کشور ارائه خدمات می‌کند لذا در همین راستا و با توجه به جمعیت ده‌ها میلیونی روستاییان و برای نخستین بار در کشور طرحی جامع در خصوص بیمه روستاییان و مشاغل و منابع درآمدی آنان تدوین شده و استان کردستان به عنوان نخستین استان کشور و به عنوان استان پایلوت این طرح انتخاب شده است.

سهامیان‌مقدم خاطرنشان کرد: در سال 90 بیش از17 میلیون فقره بیمه نامه در سطح کشور صادر شد که فقط در یک فقره از این بیمه‌نامه‌ها که مربوط به بیمه طلایی فرهنگیان بود بیش از 2 میلیون نفر زیرپوشش خدمات بیمه طلایی رفتند.

وی افزود: شرکت سهامی بیمه ایران با دریافت بیش از 42 هزار میلیارد ریال حق بیمه بیش از 50 درصد فعالیت‌های بیمه‌ای کشور را در رقابت با 25 شرکت بیمه‌گر خصوصی در دست داشته و با طرح‌های جامع و نوین خویش به خدمتگزاری سریع‌تر و کامل‌تری به مردم شریف ایران می‌اندیشد.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران از تشکیل 3.5 میلیون فقره پرونده خسارت در سطح کشور در سال 90 خبر داد و افزود: این شرکت با اجرای طرح بیمه سیار در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداکثر 15 دقیقه اقدام به پرداخت حق‌بیمه به مشتریان می‌کند.

سهامیان‌مقدم خاطرنشان کرد: در طول 5 سال اخیر بیش از 14 هزار میلیارد ریال به سرمایه شرکت بیمه ایران افزوده شده است که این میزان با توجه به جمیع سرمایه 59 هزار میلیارد ریالی در 72 سال گذشته از رشد 2.5 برابری برخوردار است.

وی افزود: این شرکت نگاه ویژه‌ای به استان کردستان داشته و در راستای خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار این خطه از میهن اسلامی آماده هرگونه خدمت بوده و به همین دلیل طرح جامع بیمه روستائیان برای نخستین بار در کشور در کردستان اجرایی خواهد شد و سعی می‌شود کشاورزان کردستانی به ویژه توت‌فرنگی‌کاران، طرح‌های مسکن مهر، بیمه‌های عدم‌النفع و بیمه صنایع و معادن و کارگاه‌های تولیدی استان نیز در دستور کار ویژه این شرکت قرار گیرد.

استاندار کردستان نیز در این جلسه از خدمت شرکت بیمه ایران در استان کردستان تقدیر نمود و خواستار توجه بیش از پیش این شرکت برای ایفای نقش در استان شد.

علیرضا شهبازی افزود: در سایه وحدت و همدلی خوشبختانه طرح‌های عمرانی و خدماتی در استان با روندی مناسب به پیش می‌رود و حضور شرکت‌های بیمه‌گر می‌تواند امنیت خاطر بیشتری را به اقشار مختلف مردم اهدا نماید.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول