اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

تأمین اجتماعی در ایجاد امنیت روانی بیمه‌شدگان نقشی تأثیرگذار دارد

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: سازمان تأمین اجتماعی در ایجاد امنیت روحی و روانی و جسمی بیمه‌شدگان که بخش قابل ملاحظه‌ای از جامعه را شامل می‌شود، نقشی تأثیرگذار دارد.

تأمین اجتماعی در ایجاد امنیت روانی بیمه‌شدگان نقشی تأثیرگذار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمد‌حسین یزدان‌پناه در حاشیه مراسم استقرار هیئت بازرسی در اداره کل تأمین اجتماعی و در جمع مدیر، معاونان و کارشناسان آن اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یکی از سازمان‌های خدمت‌رسان که با هدف پوشش بیمه‌ای ایجاد شده، نقش مهمی در جامعه بر عهده دارد و باید با افزایش کیفی و کمی خدمات سطح رفاه فرد و خانواده را افزایش دهد.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ نظام تأمین اجتماعی با موضوعات اجتماعی در کشور گفت: سازمان تأمین اجتماعی در ایجاد امنیت روحی و روانی و جسمی بیمه‌شدگان که بخش قابل ملاحظه‌ای از جامعه را شامل می‌شود، نقشی تأثیرگذار دارد.

بازرس کل استان قزوین با اشاره به تنوع خدمات سازمان تأمین اجتماعی افزود: خدمات قابل ملاحظه و گسترده‌ای از جمله پرداخت مستمری بازنشستگی و کارافتادگی و ارائه خدمات درمانی، عائله‌مندی، ازدواج، فوت توسط تأمین اجتماعی ارایه می‌شود ولی ارتقای هرچه بیشتر سطح خدمات باید همیشه به عنوان یک اصل در اولویت و دستور کار باشد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول