اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان:

روزانه 270 تن زباله در شهر زنجان تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان از تولید روزانه 270 تن زباله در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: شهرداری برای جمع‌آوری و ساماندهی مناسب این زباله‌ها برنامه دارد.

روزانه 270 تن زباله در شهر زنجان تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در مراسمی که در پارک رجایی به مناسبت روز زنجان زیبا، بدون زباله و بدون خودرو که به ابتکار مطبوعات زنجان نامگذاری شد، از پیشنهاد ارائه شده تقدیر کرد و اظهار داشت: ترتیب‌دادن این برنامه نشانه قدردانی شهرداری و شورای شهر زنجان از جامعه مطبوعات است.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری زنجان زیبا، بدون زباله و بدون خودرو در مرحله نخست شعار به نظر می‌رسد، افزود: هدف اصلی و درازمدت در این برنامه فرهنگ‌سازی در این رابطه است.

سرپرست شهرداری زنجان تاکید کرد: آبادانی و عمران شهر را بدون مشارکت مردم غیرممکن اعلام کرد.

وی به نامناسب‌بودن محیط قبلی پارک رجایی اشاره کرد و گفت: این پارک با پیگیری اهالی محل پاک‌سازی شده و در حال حاضر مردم با طیب خاطر از آن استفاده می‌کنند.

یگانه از تولید 270 تن زباله در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: شهرداری برای جمع‌آوری و ساماندهی مناسب این زباله‌ها برنامه دارد.

وی از برنامه شهرداری زنجان برای تفکیک زباله از مبدا خبر داد و افزود: این برنامه به عنوان پایلوت در یکی از شهرک‌های اقماری زنجان عملیاتی می‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان بازیافت زباله را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: بازیافت موجب مدیریت زباله‌ها می‌شود.

وی به قانون موجود در مورد افزایش یک متری سالانه فضای سبز شهرها اشاره و اضافه کرد: با اجرای این قانون فضای سبز زنجان افزایش می‌یابد.

یگانه بر لزوم اجرای مقررات ساختمانی در سطح شهر تاکید و اضافه کرد: اجرای این مقررات مدیران شهرداری را در رسیدن به شهر زیبا کمک می‌کند.

وی مشارکت شهروندان را در بهبود اوضاع شهر مهم دانست و ابراز امیدواری کرد، مردم با حضور و مشارکت فکری در مدیریت شهر به آبادانی شهر زنجان کمک کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول