اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهر هفتکل اتفاق می‌افتد

تولید روزانه 20 تن زباله در شهری با جمعیت 24 هزار نفر

خبرگزاری فارس: مسئول واحد خدمات شهری شهرداری هفتکل از جمع آوری 20 تن زباله به صورت روزانه در این شهر 24 هزار نفری خبر داد.

تولید روزانه 20 تن زباله در شهری با جمعیت 24 هزار نفر

قاسم سلکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: این حجم زباله به صورت دو شیفت روز و شب از مناطق و محلات شهر توسط کارگران سختکوش شهرداری جمع‌آوری و دفن می‌شود.

وی افزود: در آینده نزدیک با برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده کار جمع‌آوری صد درصد زباله‌ها شب انجام می‌شود تا شهروندان، روز خود را با یک شهر پاکیزه آغاز کنند.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری هفتکل در ادامه به جمع‌آوری زباله‌ها توسط 25 پاک‌بان اشاره کرد و گفت: برای راحتی کار و رفاه حال کارگران، یک دستگاه ماشین جاروکن مکانیزه خریداری شد و تمیزکاری و نظافت خیابان‌ها به وسیله این سیستم انجام می‌‌شود.

او اضافه کرد: جمع‌آوری زباله‌ها از سطح محلات و مناطق شهر نیز توسط دو دستگاه خودروی مکانیزه و دو دستگاه ماشین سنتی در طول شبانه‌روز انجام می‌شود.

وی در خصوص جمع آوری زباله‌های عفونی نیز گفت: این زباله‌ها به صورت جداگانه از مطب‌ها و درمانگاه‌های شهر جمع‌آوری، سوزانده و آهک‌زدایی می‌شوند.

سلکی در پایان با اشاره به اجرای سه مرحله نظافت عمومی در هفتکل طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در ارزیابی‌های انجام شده در استانداری خوزستان، هفتکل در مرحله سوم اجرای این طرح رتبه سوم را در بین شهرستان‌های استان خوزستان به خود اختصاص داد.

هفتکل یکی از شهرستان‌های محروم و شمالی استان خوزستان است که در در سال 1306 دومین چاه نفت خاورمیانه در آن کشف شد و پس از مسجدسلیمان، دومین شهر نفتخیز ایران و خاورمیانه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول