اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس:

تعاون، حلقه مفقوده کار در هر زمینه‌ای است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: تعاون، حلقه مفقوده کار درهر زمینه‌ای است.

تعاون، حلقه مفقوده کار در هر زمینه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس عباسی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم برگزاری هفتمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باور ما این است که تعاون، حلقه مفقوده کار در هر زمینه‌ای است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: برای جبران حلقه مفقوده بنگاه‌های اقتصادی در استان فارس، تعاون می‌تواند به تنهایی یک راهبرد، روش و وسیله مناسب برای استفاده از توان مردم و فایق آمدن بر مشکلات باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از تعاونی‌های فارس در رتبه‌های برتر کشور قرار دارند که این مهم نشان از توان، اتحاد و همدلی در این استان است.

امام جمعه موقت شیراز نیز به خبرنگاران گفت: باید فرهنگ کار، کارآفرینی و تعاون را در جامعه گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی با بیان اینکه لازمه توسعه فرهنگ کار در جامعه چاره‌اندیشی به روش صحیح و عملی است تصریح کرد: رونق و گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی نیازمند راهکارهای علمی و مدون است.

وی با بیان اینکه وجود امنیت و آرامش به رونق تولید و کارآفرینی در جامعه منجر می‌شود اضافه کرد: اکثر پیامبران و بزرگان دینی کشاورزی را به عنوان اشتغال خود در نظر گرفته بودند که این نوع انتخاب نشان از جایگاه والای این کار دارد.

امام جمعه موقت شیراز در ادامه با اشاره به اینکه 30 درصد از جمعیت کل کشور به شغل کشاورزی مشغول هستند، تصریح کرد: در حال حاضر 26 میلیون نفر جمعیت شاغل در کشور وجود دارد که در این میان 45 درصد در بخش خدمات، 30 درصد بخش کشاورزی و 25 درصد نیز در بخش صنعت فعالیت می‌کنند.

مرادی همچنین از نقش تعاونی‌ها در جامعه سخن گفت و خاطرنشان کرد: تعاون نشان اتحاد و همبستگی است که در مباحث دینی نیز به این بحث بسیار پرداخته شده و در این راستا استان فارس در سال‌های گذشته فعالیت‌های مختلفی را داشته است.

وی اضافه کرد: باید زمینه‌های مختلف ایجاد تعاون در استان فارس مهیا شود.

به گزارش فارس، از 13 تا 19 شهریورماه به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است و همزمان با این هفته از تعاونی‌های برتر استان فارس نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول