اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کوهبنان خبر داد

اجرای 421 طرح اشتغالزایی توسط مددجویان کوهبنانی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهبنان از اجرای 421 طرح اشتغال در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری خبر داد.

اجرای 421 طرح اشتغالزایی توسط مددجویان کوهبنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محسن سلیمانی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های موفق اشتغال اظهار داشت: 421 طرح اشتغال در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری در کوهبنان اجرا شده است.

وی افزود: هدف اصلی ما توانمندسازی فکری، اقتصادی و استقلال مالی مددجویان زیر پوشش این نهاد است تا فرد توانمند بتواند زندگی عادی و هم‌سطح سایر افراد جامعه را داشته باشد و از مهاجرت‌های بی‌رویه جوانان این شهرستان به استان‌های یزد، قزوین و البرز جلوگیری کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم نسبت به گسترش مشاغل خانگی به ویژه کارگاه‌های قالیبافی، صنایع دستی و ... اقدام کنیم تا از این طریق هم به اقتصاد کشور کمک شود و هم درآمد مددجویان به حد رضایت‌بخش برسد.

در این بازدید رضا عباسلو سرپرست اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان رضایت خود را از فعالیت‌های کمیته امداد کوهبنان در عرصه ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویان اعلام کرد و از آمادگی حوزه اداری و مالی برای حمایت از برنامه‌ها و فرصت‌های شغلی مددجویان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهبنان برای فراهم کردن شرایط برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان تلاش کند.

به گزارش فارس، در این بازدید سرپرست اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) و همراهانش از نزدیک با مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال در کوهبنان به گفت‌و‌گو پرداختند و با برنامه‌های در دست اقدام شهرستان کوهبنان آشنا شدند و قول مساعد دادند در نخستین فرصت نسبت به حل مشکلات مربوط به این مددجویان اقدام کنند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول