اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) کردستان:

سقف وام‌های خوداشتغالی مددجویان سقزی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) کردستان از افزایش سقف وام‌های خوداشتغالی مددجویان سقزی خبر داد.

سقف وام‌های خوداشتغالی مددجویان سقزی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، قنبر موسی‌نژاد عصر امروز در جلسه تجلیل از خیرین کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سقز ضمن بیان این خبر اظهار کرد: به منظور توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس در این شهرستان سقف وام خوداشتغالی مددجویان افزایش یافته و بدون محدودیت به مددجویان تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات کمیته امداد در استان همواره آثار مثبتی در حمایت از محرومان جامعه داشته و این نهاد با حمایت مادی و معنوی خود از قشر آسیب‌پذیر جامعه، توانسته است در توانمندسازی مادی و فکری افراد زیرپوشش کارنامه موفقی برجای بگذارد.

موسی‌نژاد اضافه کرد: توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های بی‌بضاعت یکی از اولویت‌های کمیته امداد است که در استان کردستان این رویکرد به جد دنبال شده و بدون توجه به محدودیت‌ها زمینه اشتغالزایی افراد در قالب این خانوارها فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نگاه امام خمینی(ره) به محرومان، مستضعفان و پابرهنگان جهان، نگاهی ویژه بود، افزود: انقلاب اسلامی نیز بر اساس همین نگاه به رهبری امام(ره) تشکیل شد و اکنون مأمنی برای این افراد شده و از خدمات نظام اسلامی در قالب‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، این نوع نگرش و نگاه بر اساس تعالیم اسلامی شکل گرفته و باید در بین تمام اقشار جامعه رواج و تعمیق پیدا کند.

وی با بیان اینکه آیات و روایات زیادی از سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت ایشان(ع) مبنی بر یاری رساندن به نیازمندان و محرومین نقل شده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تشکیل تاکنون تحریم‌ها و فشارهای فراوانی را به دلیل حمایت از مستضعفین و محرومین جهان، از سوی قدرت‌های استکباری جهان تحمل کرده است.

به گفته وی، دشمنی و کینه سران ظلم از ایران به این دلیل است که ما نمی‌توانیم نسبت به پایمال شدن حقوق انسان‌ها با هر قومیت و دینی سکوت کنیم.

موسی‌نژاد در ادامه از مردم استان کردستان به عنوان مردمانی خیر و نوع‌دوست نام برد و افزود: کمک‌های مردم استان در ماه مبارک و در بخش‌های گوناگون مؤید این ادعاست.

وی به اطعام 103 هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: توزیع سبدهای کالا در بین 33 هزار و 985 خانوار زیرپوشش این نهاد از دیگر اقدامات کمیته امداد کردستان در ماه رمضان بود.

وی در پایان ضمن تقدیر از مشارکت بسیار خوب خیرین شهرستان سقز در برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار امیدواری کرد با مشارکت و تعامل هرچه بیشتر خیرین و نیکوکاران این شهرستان با کمیته امداد شاهد رفع مشکلات نیازمندان و توانمندسازی آنان باشیم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول