اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر:

همراهی نهادهای فرهنگی عامل مهم مهار پدیده قاچاق است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: همراهی نهادهای فرهنگی می‌تواند بهترین عامل بازدارنده در مهار پدیده شوم قاچاق باشد.

همراهی نهادهای فرهنگی عامل مهم مهار پدیده قاچاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمی صبح امروز در جلسه میزگرد علمی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با عنوان قاچاق کالا و امنیت اقتصادی ضمن دخیل دانستن 16 دستگاه در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: امروزه پلیس سعی دارد مأموریت‌های عملی و انتظامی را با تقویت پایه‌های علمی رو به جلو هدایت کند.

رزمی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان حمایت از کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد: اتحاد و همدلی سازمان‌های مرتبط در حوزه مقابله و همچنین همراهی نهادهای فرهنگی می‌تواند بهترین عامل بازدارنده در مهار پدیده شوم قاچاق باشد.

این مقام انتظامی افزود: از آنجا که قاچاق کالا و ارز، امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را مختل می‌کند بنابراین مبارزه با آن بسیار مهم و غیرقابل انکار است.

رزمی در ادامه گفت: در سال تولید ملی باید حرارت سازمان‌ها در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ایجاد فرهنگ ملی در این خصوص افزایش یافته و عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان بوشهر تصریح کرد: باید با جدیت جلوی فعالیت‌های سوء در استان بوشهر با توجه به داشتن نعمت دریا گرفته شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان هدف از برگزاری این جلسات را دستیابی به راهکارهای ارتقای همکاری و هم‌افزایی در جهت حل مشکلات و مسائل امنیتی، اقتصادی و اجتماعی جامعه دانست.

گفتنی است این میزگرد توسط دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول