اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان:

کارگاه آموزشی آشنایی با کالای قاچاق لاهیجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با کالای قاچاق این شهرستان خبر داد.

کارگاه آموزشی آشنایی با کالای قاچاق لاهیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت رفیع‌پرهیزکار پیش از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی یک‌روزه «آشنایی با کالای قاچاق» در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی لاهیجان اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی 100 نفر از اعضای هیئت رئیسه اتحادیه‌های صنفی لاهیجان به همراه رئیس اداره تعزیرات حکومتی، مدیر دخانیات، رئیس مجمع امور صنفی، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و جمعی از کارشناسان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان حضور داشتند.

به گفته وی، شرکت‌کنندگان در این برنامه با آخرین اطلاعات در زمینه شناسایی و مقابله با کالای قاچاق به ویژه کالای دخانی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق آشنا شدند.

این مسئول، نحوه اجرای طرح شبنم (شبکه بازرسی و نظارت مردمی) و نیز چگونگی مشارکت اصناف در اجرای آن را محور برنامه کارگاه آموزشی بیان کرد.

وی برگزاری کارگاه مذکور را با هدف جلوگیری از عرضه کالای قاچاق و بدون بارکد شبنم و نیز بررسی حمایت از تولیدات داخلی ذکر کرد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول