اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرداد ماه امسال

بیش از 1000 مجرم در استان بوشهر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری بیش از یک‌هزار مجرم در استان بوشهر طی مرداد ماه امسال خبر داد.

بیش از 1000 مجرم در استان بوشهر دستگیر شدند

نعمت‌الله منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: پلیس پیشگیری استان بوشهر در عملیات‌های مختلف پلیسی مرداد ماه موفق به شناسایی و دستگیری یک هزار و 425 نفر مجرم در رابطه با جرائم مختلف شد.

وی افزود: در این مدت تعداد 2 هزار و 798 فقره پرونده قضایی تشکیل و 20 هزار و 582 مورد اجرای احکام و ابلاغ اوراق قضایی انجام شد.

منصوری، آموزش را از مهم‌ترین مقوله‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه برشمرد و گفت: پلیس پیشگیری در این مدت بیش از یک‌هزار بروشور چاپ و 228 جلسه آمورشی برگزار کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه از توقیف 2 هزار و 752 دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف خبر داد و افزود: پلیس در این عملیات‌ها موفق به کشف 48 دستگاه موتورسیکلت و خودروی مسروقه شد.

وی آموزش را در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم برشمرد و افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر 176 ساعت کارگاه آموزشی در سازمان‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس برگزار کرده و شش هزار نفر نیز در این کلاس‌های آموزشی با موضوع مواد مخدر شرکت کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با وجود اینکه مسیر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا رسیده از مسئولان ارشد استان انتظار داریم پلیس را در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه از راه دریا حمایت کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر در پایان به کشف انواع موادمخدر، اسلحه، انواع فشنگ، مشروبات الکلی خارجی و داخلی، کالای قاچاق، تجهیزات ماهواره‌ای، انواع سوخت قاچاق، کشف انواع آبزیان و سی‌دی‌های مبتذل اشاره کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول