اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 645 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 645 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان بوشهر در یک ماه گذشته خبر داد.

کشف 645 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان بوشهر

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با تلاش و هوشیاری پلیس آگاهی استان بوشهر یک دستگاه خودروی حامل برنج‌های خارجی قاچاق در شهر بوشهر شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله کالای قاچاق از شهرستان بوشهر به شهرستان گناوه توسط یک دستگاه خودرو تریلر، بلافاصله اکیپ عملیاتی تشکیل و وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی بوشهر افزود: پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده و صحت و سقم موضوع، خودرو مورد نظر را به رانندگی فردی به نام منصور در حین خروج از بوشهر شناسایی و متوقف کرد.

عباس‌زاده با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بالغ بر 550 میلیون ریال برآورد شده است گفت: بنا بر این گزارش، در بازرسی‌های به عمل آمده توسط پلیس از خودروی مذکور، مقدار 22 تن برنج خارجی فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط و خودرو توقیف و راننده به همراه برنج‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.

وی در ارتباط با دیگر محموله قاچاق در بوشهر گفت: با تلاش پلیس بوشهر یک دستگاه خودروی مینی‌بوس حامل کالای قاچاق در این شهر شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بوشهر در پی مبارزه با هرگونه قاچاق کالا و ارز و برقراری امنیت اجتماعی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه مینی‌بوس به رانندگی فردی به نام حمید مظنون شدند.

عباس‌زاده اضافه کرد: پلیس بلافاصله خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی‌های به عمل آورده از آن تعداد یک هزار و 211 جفت کفش و 396 ثوب انواع پوشاک فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط کرد.

وی ادامه داد: خودرو توقیف شده و راننده به همراه کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد، ضمن اینکه ارزش کالاهای کشف شده بالغ بر 95 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف محموله 400 میلیونی کالای قاچاق در دیر

فرمانده انتظامی استان بوشهر در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو از کشف محموله 400 میلیونی کالای قاچاق در دیر خبر داد و گفت: با تلاش پلیس شهرستان دیر استان بوشهر یک محموله کالای قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

عباس‌زاده ادامه داد: مأموران آگاهی شهرستان دیر حین گشت‌زنی در راستای برقراری امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه تریلی کشنده به رانندگی فردی به نام حجت مظنون شدند.

وی اظهار داشت: پلیس سریعاً خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 22 تن خمیر الیاف، فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت:‌ خودرو توقیف و راننده به همراه کالای کشف شده برای سیر مراحل قضایی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد، ضمن اینکه ارزش کالای کشف شده بالغ بر 400 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول