اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

تعاونی‌ها محوری برای توسعه اقتصاد کشور هستند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: تعاونی‌ها محوری برای توسعه اقتصاد کشور محسوب می‌شوند.

تعاونی‌ها محوری برای توسعه اقتصاد کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید اظهار کرد: تعاونگران قبلاً با مشکلات جدی مواجه بودند اما حاکمیت انقلاب اسلامی نظامی جدید و متفاوت است که آمیخته‌ای از جهان‌بینی اسلامی و توحیدی و الگویی برای همه جوامع ارائه کرد.

وی تشکیل تعاونی‌ها را محصول تفکر درست و موفق جمهوری اسلامی دانست که با اهداف خاصی به وجود آمده است و افزود: واگذاری 25 درصد از امور اقتصادی کشور به بخش تعاونی گواهی صادق بر این مدعاست.

استاندار خراسان جنوبی اساس کار تعاونی‌ها را خودشکنی و گذشتن از منافع شخصی به خاطر مصالح جمع دانست و افزود: توجه به دیگران و رعایت حقوق آنها، التزام به قوانین، تقسیم کار و روحیه کار جمعی در تعاونی‌ها قابل توجه بوده و عامل موفقیت است.

رشید تاکید کرد: اگر چه هنوز مشکلاتی در جامعه وجود دارد، اما روال  امور اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران بهتر از شرق و غرب است.

وی تصریح کرد: با وجود تحریم‌های همه‌جانبه از آغاز انقلاب تاکنون با رویکرد و توجه درست دولت نهم و دهم و الگوگیری از احکام اسلام و قرآن، ایران اسلامی با وجود تمامی تحریم‌ها، تهدیدها و مشکلاتی که از سوی نظام سلطه ایجاد می‌شود در مباحث اقتصادی از همه آنها جلوتر است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تعاونی‌ها محوری برای اقتصاد، معیشت و توسعه در کشورند و مالکیت‌هایی که قابل واگذاری نیست در این مجموعه‌ها قابل پیگیری هستند.

رشید ادامه داد: تعاونی‌ها باید به سمت رقابت در خدمت بروند نه در رقابت در قدرت، تا بتوانند همچون گذشته به عنوان الگویی جهانی مورد توجه باشند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول