اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی:

مهم‌ترین دستاورد جشنواره رضوی گسترش سیره امام رضا(ع) است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین دستاورد جشنواره رضوی گسترش سیره امام رضا(ع) است.

مهم‌ترین دستاورد جشنواره رضوی گسترش سیره امام رضا(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمد مطهری‌فر با اشاره به رویکرد متفاوت در برپایی جشنواره رضوی، اظهار کرد: این جشنواره در دو رشته نقاشی‌خط و خط‌ نگاره برگزار می‌شود که بیانگر رویکرد معنوی برای مردم و گسترش این هنر برای هنرجویان ایرانی است.

وی در ارتباط با کیفی شدن جشنواره نقاشی‌خط، افزود: برگزاری جشنواره در دو رشته هنری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب می‌تواند در راستای کیفی کردن این جشنواره گام مثبتی تلقی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره تاکید کرد: هدف کلی این جشنواره رقابت هنرمندان، تولید آثار در استان، داوری و انتخاب آثار برگزیده است.

مطهری‌فر افزود: داورانی از خارج استان در این جشنواره برای انجام داوری آثار هنرمندان شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین دستاورد جشنواره تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد جشنواره، برگزاری کارگاه با حضور 30 نفر از هنرمندان خارج از استان و اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت فرهنگی و هنری و سیره امام رضا(ع) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: این جشنواره تولیدکنندگان آثار برتر هنری را در زمینه معارف امام رضا(ع) شناسایی کرده و به نوعی کمک به انتشار آثار این هنرمندان است.

مطهری‌فر افزود: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها با عمومیت دادن هنر و دعوت از همه هنرمندان در راستای گسترش معنویت بین اقشار جامعه موثر است.

وی در راستای ارائه پیشنهاد برای بهتر شدن جشنواره خاطرنشان کرد: جشنواره جایگاه خود را از لحظ کیفی شناخته و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که با ارائه برنامه‌های جنبی و جدید و مشارکت بیشتر مردم جامعه در زمینه برگزاری بهتر آن به موفقیت‌هایی برسد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول