اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان 5 هزار نفر نیرو دارد

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ضمن اشاره به فراگیربودن خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: این دانشگاه 5 هزار نیرو دارد.

دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان 5 هزار نفر نیرو دارد

رامین فرزام امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در نمایشگاه‌های قبلی برگزار شده در غرفه‌های جداگانه حضور پیدا می‌کرد، اظهار داشت: در نمایشگاه دولت مهر همه مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی در داخل یک غرفه تجمیع شده‌اند.

وی تصریح کرد: مجموعه‌های تجمیع شده در غرفه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به صورت جداگانه اقدام به ارائه خدمات به مراجعان می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به توانایی زیر مجموعه‌های ارگان‌های دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: در غرفه برپا شده برای دانشگاه علوم پزشکی این توانایی‌ها به نمایش عمومی گذاشته شده است.

وی به تکمیل‌بودن غرفه متعلق به دانشگاه علوم پزشکی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: مراجعان به غرفه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه بهداشت و درمان در این غرفه دریافت کنند.

فرزام اضافه کرد: مراجعان به غرفه دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند اطلاعات لازم در مورد غذا، دارو و واحدهای آموزشی نیز پیدا کنند.

وی به تجمیع همه مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی در یک غرفه اشاره کرد و گفت: این غرفه در مقایسه با نمایشگاه‌های بر پا شده در سال‌های گذشته بهترین نمایشگاه برای دانشگاه بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد متعلق‌بودن بزرگترین غرفه به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی به همراه آموزش و پرورش بیشترین نیروی انسانی را دارد.

وی از مشغول بودن 5 هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد و افزود: بزرگ بودن غرفه دانشگاه با توجه فراگیربودن خدمات آن امری طبیعی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول