اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده پزشکی دزفول خبر داد

اجرای 130 طرح و پروژه در دانشکده علوم پزشکی دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده پزشکی دزفول از اجرای 130 طرح و پروژه جدید در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

اجرای 130 طرح و پروژه در دانشکده علوم پزشکی دزفول

دکتر عبدالرحیم صائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: حدود 130 طرح و پروژه برای دانشکده پزشکی دزفول تعریف شده و تمام پرسنل و مدیران این دانشکده در تلاش هستند تا این پروژه‌ها را هر چه سریع‌تر و با کیفیت‌تر به اتمام برسانند.

وی افزود: در استان خوزستان و به ویژه در شهرستان دزفول عزم بسیار خوبی برای اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها وجود دارد و امیدواریم در زمان مقرر این طرح‌ها اجرایی شود.

این مقام مسئول با اشاره به کمبودهای موجود افزود: بزودی بزرگ‌ترین مرکز مراقبت‌های ویژه CCU بیمارستان گنجویان (بزرگ دزفول) به بهره‌برداری خواهد رسید.

صائمی تاکید کرد: این بخش جدید در قسمت همکف بیمارستان و به مساحت 800 متر با مبلغی بالغ بر 350 میلیون تومان ساخته شده که در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشکده پزشکی دزفول افزود: بخش مذکور که بزرگ‌ترین مرکز CCU شمال خوزستان است مشتمل بر 18 تخت مجهز، یکی از پیشرفته‌ترین بخش‌های مراقبت‌های ویژه در کشور خواهد بود.

صائمی گفت: در پی آن هستیم که بهترین شرایط را برای بیماران فراهم آوریم تا بدین سبب بتوانیم قسمتی از آلام آن‌ها را تسکین دهیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول