اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبرداد

ایجاد 12 هزار فرصت شغلی در تعاونی‌های آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از ایجاد 12 هزار فرصت شغلی در تعاونی‌های این شهرستان خبرداد.

ایجاد 12 هزار فرصت شغلی در تعاونی‌های آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در همایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بخش تعاون شهرهای مرکزی مازندران به میزبانی آمل با بیان اینکه 350 تعاونی فعال در شهرستان آمل وجود دارد، تصریح کرد: 450 تعاونی نیز در این شهرستان در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه 400 تعاونی نیز در آمل غیرفعال به شمار می‌رود، گفت: 50 تعاونی این شهرستان نیز راکد هستند.

اکبرزاده با اعلام اینکه 180 هزار نفر در آمل عضو تعاونی‌ها هستند، افزود: 12 هزار فرصت شغلی در تعاونی‌های این شهرستان ایجاد شده که از این تعداد 38هزار نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه 1360نفر در شهرستان آمل عضو تعاونی‌های مسکن مهر هستند، بیان داشت: 30 میلیارد ریال تسهیلات در راستای مشارکت در تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان ارائه شده است.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مهم جامعه اشتغال به شمار می‌رود، افزود: تعاونی‌ها در این عرصه به خوبی می‌توانند وارد عمل شده و ایجاد اشتغال کنند.

وی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها در بخش تعاون نیز بخشی از مشکلات را رفع کرده‌اند، اظهار داشت: اگر چه تعاونی‌های مسکن مهر با مشکلاتی مواجه هستند اما توانسته‌اند در زمینه مسکن مهر نیازهای این بخش را برآورده سازند.

فرماندار آمل با بیان اینکه در تعریف اقتصاد مقاومتی تعاونی‌ها به خوبی می‌توانند نقش ایفا کنند، گفت: با توسعه تعاونی‌ها بخش مهمی از اقتصاد کشور مستقل شده و نیازهای کشور را برآورده خواهد کرد.

انتهای ‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول