اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاونی‎های مسکن ‎مهر گرگان اعلام کرد

اتمام 80 درصد بلوک‎های مسکن‎ مهر گرگان / 22 بهمن زمان بهره‎برداری پروژه‎ها

خبرگزاری فارس: رئیس تعاونی‎های مسکن‎ مهر شهرستان گرگان گفت: تاکنون 80 درصد بلوک‎ها و اسکلت مسکن‎ مهر شهرستان گرگان به اتمام رسیده و 22 بهمن امسال تعداد زیادی از این پروژه‌ها به بهره‎برداری می‎رسند.

اتمام 80 درصد بلوک‎های مسکن‎ مهر گرگان / 22 بهمن زمان بهره‎برداری پروژه‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد نوملی عصر سه‌شنبه در نشست صمیمی فرماندار گرگان با تعاونگران اظهار داشت: تعداد پنج تعاونی در گرگان برای اجرای مسکن‎ مهر در اراضی راه‎آهن تشکیل شده ولی متاسفانه در این راستا یکی از تعاونی‎ها با مشکل مواجه شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات مابقی تعاونی‎ها با حمایت فرماندار گرگان برطرف شده است خاطر نشان کرد: با ورود پیمانکار جدید در این پروژه با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی روبه‌رو هستیم.

رئیس تعاونی‎های مسکن ‎مهر گرگان با بیان اینکه بخش مسکن‎ مهر کارمندان به مرحله نازک‎کاری رسیده است یادآور شد: تعاونی شماره 5 نیز در مرحله سفت‎کاری است.

نوملی بیان داشت: عمده مصالح پروژه‎های مسکن‎ مهر گرگان از جمله لوله، اتصالات و درب‎های ضد سرقت خریداری شده است.

وی با بیان اینکه آسانسور و نما برای "تعاونی ‎یک" هنوز خریداری نشده است گفت: با توجه به تحریم‎ها امیدواریم در این راستا مشکلاتی حادث نشود.

رئیس تعاونی‎های مسکن ‎مهر گرگان با بیان اینکه اکنون تاسیسات زیربنایی را در پیشرو داریم یادآور شد: با پیشرفت فیزیکی خوبی که در پروژه‎های مسکن ‎مهر وجود دارد به زودی آنها را به مرحله نهایی و بهره‎برداری خواهیم رساند.

به گفته نوملی حقوق انشعابات پرداخت شده و فقط در اجرای پروژه نیازمند مساعدت لازم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در سفر اخیر وزیر مسکن و شهرسازی مصوبه خوبی در زمینه محوطه‎سازی و خیابان اتخاذ شد که برای هر واحد 300 هزار تومان کمک بلاعوض اعطا می‎شود.

رئیس تعاونی‎های مسکن‎مهر گرگان با بیان اینکه اقدامات خوبی برای معافیت‎های مالیاتی در مسکن ‎مهر از سوی دولت صورت گرفته است عنوان کرد: اما در سیستم‎های اداری همچنان بدهکار هستیم و بابت این موضوع حتی ممنوع‎الخروج شدیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول