اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس برای ارائه خدمات پزشکی به تاجیکستان اعلام آمادگی کرد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: استان به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور قادر است خدمات پزشکی مناسبی را در اختیار بیماران تاجیکستان قرار دهد.

استاندار فارس برای ارائه خدمات پزشکی به تاجیکستان اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق‌عابدین در دیدار با سفیر تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه ایران و تاجیکستان دارای زمینه‌های مشترک فراوانی برای همکاری هستند، اظهار داشت: ریشه‌های مشترک دو ملت ظرفیت ویژه‌ای برای گسترش ارتباطات میان دو کشور ایجاد کرده است که باید از آن به بهترین شکل استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه زبان فارسی و بسیاری از آداب و رسوم مشترک در میان دو کشور رواج دارد، افزود: با توجه به خواسته دشمنان که خواهان جدایی میان ملت‌های منطقه هستند باید از این فرصت برای گسترش مبادلات فرهنگی و بازرگانی استفاده کرد.

صادق‌عابدین، استان فارس را دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه ارائه خدمات پزشکی و درمانی دانست و با تاکید بر فعال‌شدن مسیر پرواز از تاجیکستان به استان فارس گفت: فارس به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور قادر است خدمات پزشکی مناسبی را در اختیار بیماران کشور تاجیکستان قرار دهد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه کشور تاجیکستان دارای منابع آب و خاک مناسبی برای کشاورزی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فارس دارای امکانات و تجربیات فراوانی در زمینه کشاورزی است، همکاری در این زمینه، نتایج سودمندی را نصیب دو کشور می‌کند.

وی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های فارس در کشور تاجیکستان را فرصت مناسبی برای عرضه محصولات و خدمات تولیدکنندگان این استان دانست و خواستار تلاش بیشتر برای گسترش روابط تجاری میان استان فارس و کشور تاجیکستان شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول