اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

اعزام هیئت تجاری سیستان‌وبلوچستان به کشورهای عمان و تاجیکستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌‌وبلوچستان گفت: به زودی هیئت تجاری از استان سیستان‌وبلوچستان به کشورهای عمان، پاکستان و تاجیکستان اعزام می‌شوند.

اعزام هیئت تجاری سیستان‌وبلوچستان به کشورهای عمان و تاجیکستان

نادر میرشکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به مجوزهای اخذ شده از سازمان توسعه تجارت ایران با هدف توسعه صادرات غیرنفتی و گسترش بازارهای هدف صادراتی اقدام به اعزام فعالان اقتصادی، تجاری و صاحبان صنایع و معادن را به کشورهای عمان، تاجیکستان و پاکستان می‌کند.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در سه ماه سوم سال‌جاری، هیئت تجاری از استان به تاجیکستان در سه ماه چهارم امسال، هیئت تجاری به کشور عمان اعزام و تاریخ سفر به کشور پاکستان نیز به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌‌وبلوچستان ادامه داد: فعالان اقتصادی که تمایل به حضور در این هیئت‌ها را دارند می‌توانند فرم شماره دو اعزام را که در سایت این سازمان به آدرس www.sbco.ir موجود است را تکمیل و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 2440003 تا پنج سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس حاصل کنند.

میرشکار تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌جاری، هیئت‌های تجاری از استان به کشورهای پاکستان، عمان و تاجیکستان اعزام و هیئت‌هایی را از کشورهای پاکستان، افغانستان، عمان، تاجیکستان، ترکیه و چین پذیرش خواهیم داشت.

وی گفت: آشنایی با کشورهای هدف صادراتی، نحوه مبادلات تجاری، گسترش بازارهای هدف، برگزاری نشست‌های تخصصی رو در رو با تجار کشورهای هدف، شرکت و بازدید از نمایشگاه‌ها و بازدید از پتانسیل‌های تجاری، صنعتی، اقتصادی سایر کشورها از جمله اهداف و برنامه‌های اعزام هیئت‌های تجاری است که قطعاً افزایش و توسعه صادرات غیرنفتی استان را در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول