اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شوشتر:

فاز دوم دانشکده علوم پزشکی شوشتر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شوشتر گفت: فاز دوم دانشکده علوم پزشکی و پیراپزشکی شوشتر در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

فاز دوم دانشکده علوم پزشکی شوشتر احداث می‌شود

جواد شریعتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: فاز دوم دانشکده علوم پزشکی شوشتر برای احداث نیازمند اعتبار میلیاردی است ولی برای آغاز بکار فعالیت عمرانی در این فاز دانشکده اعتباری هر چند اندک از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی در اختیار گذاشته شده است.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و300 میلیون ریال از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای آغاز فاز دوم دانشکده شوشتر اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده در فاز نخست این دانشکده خاطر‌نشان کرد: در فاز نخست این دانشکده بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و بخشی از این اعتبار توسط خیران سلامت در شوشتر تأمین شده است.

شریعتی افزود: در ماه‌های گذشته اقدامات بسیار تأثیر‌گذاری در بخش درمان شهرستان شوشتر انجام شده است که مهم‌ترین آن‌ها افزایش ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه ICU  بیمارستان خاتم‌الانبیا است.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای این کار افزود: اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت و تجهیز این بخش نیاز است که امیدواریم در اسرع وقت این اعتبار تأمین شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در روزهای گذشته با پیگیری‌‌های انجام شده یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان‌الهادی شوشتر اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به تأثیر به‌کارگیری این آمبولانس افزود: استفاده از این آمبولانس مشکلات خانواده‌های بیمار برای جابه‌جایی بین بیمارستانی یا شهرهای مجاور را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول