اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته گذشته صورت گرفت

کشف 835 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 835 کیلوگرم مواد مخدر طی هفته گذشته در استان خبر داد.

کشف 835 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، خلیل واعظی ظهر امروز در نشست خبری که در راستای ارائه گزارش کشفیات هفته گذشته نیروی انتظامی خراسان جنوبی برگزار شد، با اشاره به اینکه احساس مسئولیت اجتماعی نسبت به مسائل جامعه یکی از ویژگی‌های مهم خبرنگاران است، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها را نباید در ارائه برنامه‌های امنیتی و جلب مشارکت مردم نادیده گرفت.

وی انعکاس خبر دقیق خبرنگاران را سبب به وجود آمدن آرامش در جامعه عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید به دور از تنش و در فضایی آرام به کار خبر مشغول باشند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ارتباط مناسب میان مشارکت مردمی و امنیت عمومی را عاملی برای تحکیم جامعه عنوان کرد و افزود: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی سریع خود باید جامعه را از ناامنی مطلع کرده و در این زمینه دقت داشته باشند.

واعظی با بیان اینکه مواد مخدر یک پدیده جهانی بوده و معضل بسیاری از کشورها است، گفت: ریشه بسیاری از مفاسد اجتماعی روی آوردن به مواد مخدر است و مسئولان باید برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همانند گذشته با توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر برخورد جدی دارد، تصریح کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند که نیروی انتظامی همانند گذشته با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت جدی برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشفیات مواد مخدر در هفته گذشته خبر داد و افزود: در هفته گذشته نزدیک به 835 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

وی گفت: همچنین نزدیک به 115 متهم دستگیر شدند و 11 دستگاه خودرو توسط مأموران انتظامی خراسان جنوبی توقیف شده است.

واعظی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان تلاش دارد تا در زمینه مقابله، آموزش و تمامی موضوعات مرتبط با مبارزه با مواد مخدر به نقطه مطلوب برسد.

وی از کشف بیش از 11 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی از ابتدای سال تا‌کنون خبر داد و افزود: کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته کاهش یافته، زیرا مسیر قاچاق مواد مخدر تغییر کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از افزایش دستگیری متهمان، توزیع‌کنندگان و متلاشی کردن باندها در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 388 مجرم و 453 نفر توزیع کننده دستگیر شدند و 432 دستگاه خودرو نیز در استان توقیف شده است.

واعظی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون‌ نزدیک به 2 هزار و 785 فقره پرونده متخلفان تشکیل شده است، افزود: در پنج ماه نخست امسال 51 باند در استان منهدم شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری مردم با پلیس و نیروی انتظامی، تصریح کرد: خانواده‌ها مهم‌ترین رکن پیشگیری از جرائم هستند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 70 کیلوگرم هروئین از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: کشفیات مواد مخدر صنعتی در استان کاهش یافته است و افراد از آثار مخرب این مواد مطلع شده‌اند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول