اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه امور ورزش خراسان شمالی:

فعالیت بانوان ورزشکار از سطح همگانی به قهرمانی ارتقاء یابد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی ارتقای فعالیت بانوان ورزشکار استان از سطح همگانی به قهرمانی را مورد تاکید قرار داد.

فعالیت بانوان ورزشکار از سطح همگانی به قهرمانی ارتقاء یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان خراسان‌شمالی احمد وکیلی با اشاره به موفقیت‌های حضور ورزشکاران بانوی کشورمان در مسابقات المپیک و پارالمپیک لندن گفت: اکنون حضور بانوان ورزشکار در میادین مختلف به یک نگاه حرفه‌ای و قهرمانی تغییر کرده‌ است.

وی اظهار کرد: بانوان حتی برای کسب مقام و سکوهای قهرمانی در میادین بین‌المللی تلاش می‌کنند و این مدیران هستند که باید فضای حضور بانوان را در سطوح حرفه‌ای ورزش فراهم کنند.

وکیلی افزود : تمام تلاش ما ایجاد بستری برای حضور جدی بانوان در مسابقات مختلف کشوری و اردوهای تیم‌های ملی است که این مهم در سال‌های گذشته میسر شده و اکنون نیز لازمه آن توسعه زیر ساخت‌ها و ساخت فضاهای اختصاصی برای بانوان است.

وی در بخش دیگری به لزوم استفاده ورزشکاران از بیمه ورزشی در میادین ورزشی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در صورت عدم استفاده ورزشکاران در میادین از بیمه ورزشی و بروز حادثه مسئولیت سنگینی متوجه آن هیئت خواهد بود، لذا طبق بخشنامه وزارتخانه کلیه هیئت‌ها موظفند نسبت به بیمه ورزشی ورزشکاران اقدام نمایند.

وکیلی همچنین خواستار تعامل بیشتر نایب رئیسان هیئت های ورزشی با رسانه‌های استان شد و تاکید کرد: ارتباط موثر با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی برنامه‌های برگزار شده بانوان ، موجب ترغیب بانوان ورزشکار به مشارکت و فعالیت در برنامه‌های مختلف ورزشی خواهد شد.

طی این نشست نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی خراسان‌شمالی نیز مسائل مربوط به ورزش بانوان در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول