اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان کرمان تأکید کرد

کمبود فضاهای ورزشی اصلی‌ترین مشکل جانبازان کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمان گفت: اصلی‌ترین مشکلات ورزش جانبازان و معلولان کمبود فضاهای ورزشی است.

کمبود فضاهای ورزشی اصلی‌ترین مشکل جانبازان کرمان

مهدی نخعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به طلایی شدن دو نفر از ورزشکاران کرمان در پارالمپیک لندن اظهار داشت: موفقیت‌های ملی و جهانی حکایت از آن دارد که ورزشکاران کرمانی عضو تیم‌های ملی جانبازان و معلولان از 10 مدال طلای کاروان کشورمان دو مدال را کسب کرده‌اند.

وی ابراز داشت: همچنین یک مدال برنز نیز سهمیه ورزشکاران کرمانی است که این امر موجب افتخار کرمان و کرمانی‌ها و بیانگر وجود استعدادهای زیادی در این استان است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمان گفت: امیدوارم بتوانیم با حمایت افراد توانمند و مسئولان استان هر چه بهتر و در خور شأن این عزیزان از این پس خدمت‌رسانی بهتری را به آن‌ها داشته باشیم.

نخعی افزود: باید این نکته را متذکر شوم که بر خلاف تمام محدویت‌ها در سال‌های گذشته با لطف خداوند و اتحاد و همدلی ورزشکاران و همچنین ایجاد ارتباط مناسب با مسئولان استان کرمان توانستیم خدمات هر چند ناچیزی را به این ورزشکاران ارائه کنیم.

وی بیان داشت: پس از این موفقیت استاندار کرمان، فرماندار، نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان و جمعی از مسئولان استانی با ارسال پیام‌های تبریک خوشحالی خود را ابراز داشتند.

نخعی خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته از طریق معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و اداره کل ورزش و جوانان تا کنون دو نشست از جلسات ستاد استقبال از ورزشکاران قهرمان پارالمپیکی برگزار شده است.

وی گفت: در این نشست مقرر شد، استقبال در خور شأن و جایگاه این ورزشکاران در محل فرودگاه بین‌المللی کرمان و سالن شهید تجلی برگزار شود و امیدواریم با حضور پرشور مردم این آیین باشکوه هرچه تمام برپا شود.

نخعی یکی از اصلی‌ترین مشکلات ورزش جانبازان و معلولان را کمبود فضاهای ورزشی دانست و بیان داشت: با هماهنگی به عمل آمده بین هیئت، استانداری کرمان و اداره کل ورزش و جوانان تلاش بسیاری صورت گرفته تا روند احداث مجموعه ورزشی متعلق به جانبازان و معلولان که عملیات احداث آن در چند سال گذشته متوقف شده بود بار دیگر از سر گرفته شود.

وی اذعان داشت: بر اساس قولی که به هیئت داده شده است این مجموعه طی یکی دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و این مکان دارای سالن با امکانات ورزشی ویژه این گروه مانند استخر، سونا و جکوزی برای ورزشکاران جانباز و معلول است.

نخعی با بیان اینکه هیئت در زمینه تامین تجهیزات و اعزام ورزشکاران خود به مسابقات با مشکلات مالی روبه‌رو است، گفت: از شرکت‌ها و کارخانجات، معادن و سایر دستگاه‌ها تقاضا داریم به عنوان حامی مالی از این ورزشکاران حمایت کنند.

وی تصریح کرد: برای اعزام ورزشکاران کرمانی به مسابقات پارالمپیک جای حامیان مالی خالی بود، اما یقین داریم ورزشکاران این دیار در سال‌های آتی نیز خوش می‌درخشند، بنابراین باید با حمایت از آن‌ها و ورزش استان گام بزرگی را برای حضور این افراد در تمام میادین ورزشی برداریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول