اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان کرمان خبر داد

بهره‌برداری از مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمان گفت: روند احداث مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان کرمان بار دیگر از سر گرفته شد و این مکان طی یک تا دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان کرمان

مهدی نخعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران کرمانی در پارالمپیک اظهار داشت: قبل از هر چیز برای این موفقیت‌ها شاکر خداوند هستیم از اینکه زحمات چند ساله ورزشکاران دیار کریمان به نتیجه رسید و این عنوان‌ها دل مردم ایران و کرمان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاد کرد، بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: بر خود واجب می‌دانم از زحمات بی‌دریغ خانواده‌های این عزیزان قدردانی صمیمانه‌ای داشته باشم و معتقدم محبت‌ها و حمایت‌های آنان در ایجاد روحیه، توان و موفقیت تاثیرگذار بوده است و این حمایت‌ها در نهایت موجب شد تا این عزیزان در بالاترین عرصه رقابتی در پارالمپیک پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوردند.

نخعی با بیان اینکه به عنوان مسئول و خادم ورزش جانبازان و معلولان استان کرمان این موفقیت‌ها را به جامعه ورزشکاران معلول و جانباز تبریک می‌گویم، افزود: البته این موفقیت‌ها در سایه تلاش و کوشش این ورزشکاران به دست آمده است و هیئت جانبازان و معلولان استان نیز در حد توانش موظف به فراهم کردن فضا و بستر لازم برای موفقیت این ورزشکاران بوده است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان با اشاره به هماهنگی فدراسیون ایران با این هیئت به منظور اعزام ورزشکاران کرمانی برای حضور در مسابقات مختلف انتخابی پارالمپیک ابراز داشت: مسابقات پارالمپیک 2012 لندن طی سال‌های گذشته به گونه‌ای برنامه‌ریزی خود را طراحی کرد که حداقل شش نماینده از استان کرمان در این مسابقات داشته باشد.

نخعی بیان داشت: طی برگزاری اردوها و انجام رقابت‌ها و ارزیابی صورت گرفته در نهایت چهار ورزشکار در رشته‌های تیر و کمان و دوومیدانی موفق به اخذ مجوز ورود به مسابقات شدند که لازم است از زحمات آن‌ها قدردانی کنم.

وی افزود: رقابت در سطح پارالمپیک فوق‌العاده دشوار است و اخذ سه مدال رنگارنگ طلا و برنز هدیه ارزشمند این عزیزان به ملت غیور ایران است.

نخعی با اشاره به عملکرد کاروان ورزش ایران در مسابقات پارالمپیک لندن گفت: ورزشکاران جانباز و معلول در ایران نشان دادند که با توکل، تلاش و پیگیری می‌توانند به خوبی در عرصه‌های بین‌المللی موفق باشند.

وی تصریح کرد: موفقیت کاروان اعزامی به پارالمپیک این نکته را اثبات کرد که اخذ موفقیت حتی در بریتانیا میسر است و برافراشته شدن پرچم ایران عزیز در آن سرزمین افتخارآفرین می‌شود.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول