اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی تعاونی ایثارگران آمل

ساخت مجتمع ورزشی قاسم رضایی آغاز شد

خبرگزاری فارس: از سوی تعاونی ایثارگران شهرستان آمل، ساخت مجتمع ورزشی چندمنظوره قاسم رضایی در این شهرستان آغاز شد.

ساخت مجتمع ورزشی قاسم رضایی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این مجموعه که با حضور معاون مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران و مسئولان شهری صورت گرفت، با اشاره به اینکه ورزش یک پدیده اجتماعی موثر است، گفت: در این زمینه شهرستان آمل آمادگی هرگونه حمایت را دارد.

یدالله اکبرزاده با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی از دغدغه‌های جدی مسئولان شهری است، افزود: امیدواریم بتوانیم این دغدغه‌ها را به صفر برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم سرانه ورزش شهرستان آمل را افزایش دهیم، گفت: به سرمایه‌گذاران و کسانی که اقدام به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در شهر آمل کنند صدور رایگان پروانه ساختمانی صورت می‌گیرد.

عضو هیئت مدیره تعاونی ایثارگران شهرستان آمل نیز با بیان اینکه 90 درصد سرمایه‌گذاری این مجموعه توسط این شرکت تعاونی صورت گرفته، عنوان کرد: این مجموعه دارای 3هزار و 500 مترمربع زمین است که 400 متر آن اختصاص برای ساخت سالن کشتی به پاس قهرمانی قاسم رضایی اختصاص می‌یابد.

سید جواد مجیدی با اشاره به اینکه این تعاونی بیش از 800 نفر عضو دارد، یادآور شد: حدود 30 درصد فروش سهام این تعاونی را برای درآمدزایی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه صدور پروانه ساختمانی این مجموعه ورزشی از شهرداری آمل رایگان اعلام شده، متذکر شد: این سالن چندمنظوره در چهار طبقه و برای رشته‌های ژیمناستیک، ورزش‌های رزمی و کشتی در رشته‌های آقایان و بانوان احداث می‌شود.

این مسئول ابراز امیدواری کرد ساخت سالن کشتی این مجموعه تا پنج آذر روز بسیج مستضعفین به پایان برسد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول