اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای افزایش سرانه فضای ورزشی

سالن ورزشی "سادات‏محله" رودهن احداث می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن از احداث سالن ورزشی "سادات‏محله" این منطقه در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی خبر داد.

سالن ورزشی "سادات‏محله" رودهن احداث می‏شود

مسعود امجدی در حاشیه نخستین نشست کمیته برنامه‏ریزی رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای رودهن، پردیس، بومهن و آبعلی، معاون برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و سایر مسئولان رودهن برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اعتبار نخست پروژه سالن ورزش سادات محله 200 میلیون ریال بود.

وی ادامه داد: این اعتبار به طور قطع کافی نبود و از این رو، مجموعه اداره ورزش و جوانان رودهن با رایزنی‏های مختلف موفق به اخذ اعتباری دیگری بالغ بر 850 میلیون ریال شد.

امجدی اضافه کرد: علاوه بر این اعتبار، بودجه دیگری بالغ بر 500 میلیون ریال از سوی معاونت برنامه‏ریزی استانداری تهران به طرح سالن ورزشی سادات‏محله اختصاص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن افزود: با دریافت این اعتبارات که در سایه مساعدت‏های مسئولان استانی و شهرستانی محقق شد، امور اجرایی این طرح به روند رو به رشد خود ادامه داد.

وی با اشاره به دیگر سالن موجود در منطقه سادات‏محله خاطرنشان کرد: دیگر سالن منطقه سادات‏محله نیز با تدبیر مسئولان امر و به دلیل کوچکی فضا به رشته‏های ورزشی‏ غیرتوپی اختصاص یافت.

امجدی تصریح کرد: این سالن با کمک‏های مردمی مراحلی نظیر فونداسیون، دیوارچینی و پوشش سقف را پشت‏سر گذاشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن اضافه کرد: تداوم مراحل ساخت سالن غیرتوپی سادات‏محله نیازمند ورود مدیریت شهری است.

وی درباره طرح احداث زمین فوتبال سادات‏محله نیز گفت: در سادات‏محله جمعیت قابل توجه عمدتاً جوانی ساکن است‏.

امجدی ادامه داد: از این رو، همه تلاش مجموعه اداره ورزش و جوانان رودهن بر ایجاد فضاهای ورزشی بیشتر در این منطقه معطوف شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن اضافه کرد: متاسفانه امسال اعتباری برای ساخت زمین فوتبال در این منطقه وجود ندارد و امیدواریم در ادامه برنامه‏های سال 91 و 92 اعتباری برای این مهم از سوی نهادهای ذی‏ربط اختصاص یابد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول