اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر :

نفرات برتر جشنواره کاریکاتور خوب و بد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر از معرفی نفرات برتر نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور خوب و بد در این شهرستان خبر داد.

نفرات برتر جشنواره کاریکاتور خوب و بد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "ابولفضل اللهوردیان" اظهار داشت: در بخش اصلی این جشنواره "مهدیه صباغ کار" از تبریز به عنوان نفر اول، "هاله صدرالدینی" از تبریز به عنوان نفر دوم و "سمن قزوینی" از تبریز به عنوان نفر سوم معرفی شدند و جوایز ویژه این بخش نیز به "سعید داوری"، "داود دلدار"، "حامد نباهت"، "محمد سعید مونسی"، "نعیمه نیکورای"، "رامین خرسندی"، "حسین ابوالفتح‌زاده کمالی" و "سارا والانیا" اهدا شد.

وی افزود: همچنین جوایز ویژه بخش خردسالان به "امیدرضا بهفروز" از تبریز، " لیلا حاجی‌شیخی" از تبریز، "مهدیه قائمی"  از اسکو، "سید حسام‌الدین محفوظی" از میانه و "افرا فرح‌وش" از تبریز تعلق گرفت.

اللهوردیان گفت: جوایز ویژه بخش میهمان (کشوری) به" محسن ظریفیان" از تهران، "عباس ناصری" از بجنورد،‌ "حمید صوفی" از تهران، " عابدین محمدی" از کرمانشاه، " محمود نظری" از همدان، "مبارکه فلاحی" از قم، "بابک ولی‌پور گودرزی" از  کرج، "شهرام رضایی" از اردبیل و "محمدحسین اکبری" از جهرم اهدا شد.

اللهوردیان گفت: این مسابقه با هدف تولید آثار مبتنی بر ارزش‌های اجتماعی و همچنین شناخت استعدادهای بالقوه هنری هنرمندان استان و به فعلیت رساندن آن برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر گفت: این جشنواره در سه بخش استانی، کشوری (میهمان) و بخش خردسالان برگزار شد و پس از توزیع فراخوان 364 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران 91 اثر به بخش نمایشگاهی راه یافته و 26 اثر به عنوان آثار برگزیده در سه بخش یاد شده معرفی شدند.

وی تاکید کرد: این جشنواره نخستین جشنواره در سطح کشور است که به صورت استانی و کشوری برگزار شده و آثار هنرمندان در دو بخش استان و کشور به صورت جداگانه داوری شدند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول