اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری خراسان‌شمالی:

575 اثر به جشنواره کاریکاتور جنگ نرم رسید

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری خراسان‌شمالی اعلام کرد: 575 اثر از 173 هنرمند کاریکاتوریست به سومین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع جنگ نرم رسید.

575  اثر به جشنواره کاریکاتور جنگ نرم رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان‌شمالی، میثم مرادی‌بیناباج اظهار کرد: از این تعداد آثار رسیده 48 اثر مربوط به 13 هنرمند استان است.

وی افزود: امسال به لحاظ کمی هم از نظر تعداد شرکت‌کنندگان و هم از نظر تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره شاهد رشد قابل توجهی بوده‌ایم به طوری که از نظر آثار رسیده  40 درصد و به لحاظ تعداد نفرات شرکت‌کننده نیز رشد 15 درصدی را در این حوزه شاهد هستیم.

مرادی‌بیناباج با بیان اینکه این جشنواره در قالب تاکتیک‌ها، ابزارها و جوامع هدف در جنگ نرم برگزار می‌شود تصریح کرد: علاوه بر استقبال گسترده هنرمندان از این جشنواره شاهد رشد کیفی آثار رسیده در این جشنواره به نسبت سال گذشته نیز هستیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه داوری آثار این جشنواره آغاز شده است، اظهار کرد: «بهمن عبدی»، «مسعود ضیایی»، «علیرضا ذاکری»، «محمد حسین نیرومند» و «عباس ناصری» داوری این جشنواره را بر عهده دارند که پس از داوری آثار برگزیده در قالب کتاب چاپ و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این آثار ظرف مدت یک روز توسط داوران مورد ارزیابی و آثار برگزیده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول