اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

فرهنگ تفکر بسیجی زمینه‌ساز دفع توطئه دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تکیه بر فرهنگ تفکر بسیجی بهترین راهگشا و زمینه برای خروج از توطئه‌های نرم و فرهنگی استکبار جهانی است.

فرهنگ تفکر بسیجی زمینه‌ساز دفع توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در دوره آموزشی مقدماتی مربیان شجره طیبه صالحین در اردبیل اظهار داشت: بسیجیان ما همچون دوران دفاع مقدس با حضور مؤثر در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام سعی می‌کنند مدافع اسلام و انقلاب باشند که در این راستا اجرای طرح شجره طیبه صالحین از بهترین راهبردها در تقویت مبانی ارزشی و دینی بسیجیان است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز کشور ما در فضای سنگین و تودرتوی جنگ نرم از سوی استکبار جهانی مورد هجمه سنگین است که برای برون‌رفت از این فضای سنگین باید اندیشه بارور بسیجی را در جامعه گسترش داده و به رونق آن کمک کرد.

بابازاده با یادآوری اینکه مساجد به عنوان کانون اصلی تربیت می‌توانند در خنثی کردن این توطئه‌ها مؤثر باشند، خاطرنشان کرد: دشمن امروز در یک بازی کثیف و آلوده سعی می‌کند از طریق فضای مجازی و اینترنت جوانان ما را به سمت انحراف و انحطاط اخلاقی بکشاند اما به یقین با هوشمندی و بصیرت خانواده‌ها همه این توطئه‌ها نقش بر آب شده و خنثی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در کنار مبارزه هوشمندانه با تلاش استکبار جهانی باید خانواده‌ها نیز به تقویت مبانی ارزشی و دینی جوانان و نسل آینده خود همت کنند تا مبادا در مسیر تربیت و رشد خود با موانع و مشکلاتی روبه‌رو شوند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما نیز بنا به وظیفه و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده است در تلاش هستیم در قالب پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و همچنین حلقه‌های صالحین نسل آینده را به بهترین شکل و مدل‌های اخلاقی و تربیتی آشنا کرده و برخی نارسایی‌های احتمالی را با پیشگیری به موقع برطرف کنیم.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به راه‌اندازی شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای از سوی نظام غرب اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر بالای سر ما بیش از صدها کانال ماهواره علیه انقلاب اسلامی تبلیغ به راه‌ انداخته و درصدد شکستن مرزهای اعتقادی، ارزشی و مبانی احترام بین خانواده‌ها هستند که به یقین از این گذرگاه سخت نیز با بصیرت و هوشمندی می‌توانیم به سلامت عبور کنیم.

بابازاده یادآور شد: یکی از اهداف شکل‌گیری حلقه صالحین در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد مختلف استان آشنا کردن جوانان با اندیشه ناب اسلامی، مکتبی است که سعی می‌کنیم با مجهز کردن بیش از یک‌هزار و 200 پایگاه بسیج آنها را با مبانی یاد شده آشنا کنیم.

در این دوره آموزشی که به مدت چهار روز برپا شده مربیان حاضر در طرح شجره طیبه صالحین به تعداد 80 نفر با جدیدترین شیوه‌های تبلیغی و ترویجی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول