اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تفکر بسیجی منتظر تقدیر دیگران نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ‌اگر تفکر بسیجی در کارهای ما حاکم باشد نه کاری را برای قدرشناسی دیگران انجام می‌دهیم و نه هم منتظر تقدیر و تجلیل کسی می‌مانیم.

تفکر بسیجی منتظر تقدیر دیگران نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد عصر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه ما بر سفره شهدا و ایثارگران نشستیم و باید قدر این سفره را بدانیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دیکتاتوری و زورگویی دیگر جایی در میان ملت‌ها ندارد، افزود: روز به روز تعداد افرادی که در مقابل زورگویی‌های دیکتاتورها می‌ایستند در دنیا زیادتر می‌شود که این تحرکات در منطقه ثمره انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم افراد زورگو و افرادی که خون بی‌گناهان و مظلومان را می‌ریزند، از سوی آزادی‌خواهان به عقب رانده شدند.

نیکزاد تفکر بسیجی را رمز فائق آمدن بر مشکلات کنونی کشور و این استان دانست و تاکید کرد: باید طرف معامله خود را در کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم، خداوند قرار دهیم و مزد کارهای خود را از او بخواهیم.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم نظام اسلامی ما روز به روز پویاتر شود باید روحیه بسیجی داشته باشیم و با این تفکر به انجام رسالت‌های خود بپردازیم.

* با تفکر بسیجی کسی منتظر تقدیر دیگری نمی‌ماند

نیکزاد گفت: اگر ما با خدا معامله کنیم دیگر برای جلب نظر یا قدردانی دیگران کاری را انجام نمی‌دهیم.

وی اضافه کرد: کارمندی که تفکر بسیجی دارد کار را برای رضای خدا انجام می‌دهد و برایش مهم نیست که استاندار یا مدیرکل از او تقدیر می‌کنند یا نه.

نیکزاد ادامه داد: در هر زمینه‌ای می‌توانیم با تفکر بسیجی به پویایی این نظام کمک کنیم و هر کس در هر وظیفه و مسئولیتی که هست باید این روحیه را در خود تقویت کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آسایش و امنیتی که این کشور از ریختن خون شهدا به دست آورده خاطرنشان کرد:‌ در یک اداره یک کارمند ساده نیز می‌تواند نامه‌ای که باید امروز بنویسد را به فردا موکول نکند و نگوید که اگر من با جدیت کار کنم آیا مدیر سازمان قدر من را می‌داند؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما برای حفظ و تقویت نظام اسلامی وظیفه داریم ولی رسالت ایثارگران برای حفظ نظام بسیار سنگین‌تر است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از ایثارگران شاغل در ادارات این استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول