اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

سازندگان فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر(ص) خوارج از ادیان الهی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: توهین به هر پیغمبر توهین به تمامی پیامبران الهی است و در نهایت توهین به پروردگار متعال است.

سازندگان فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر(ص) خوارج از ادیان الهی هستند

حجت‌الا‌سلام علی ملکی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، درباره فیلم  توهین‌آمیز " زندگی محمد (ص) رسول اسلام" که به حمایت مرکزی به نام هیئت عالی حکومت قبطیان، کلیسای تیری جونز و به کارگردانی سام باسیل در آمریکا ساخته شده اظهار کرد: سازندگان این فیلم توهین‌آمیز تابع هیچ دین الهی نیستند و در کفر و ظلم مطلق قرار دارند آنان خوارج از ادیان الهی هستند.

ملکی ادامه داد: این فیلم نه تنها از دیدگاه مسلمانان جهان بلکه از دیدگاه تمام ادیان الهی مورد تنفر است.

وی با اشاره به اینکه تمامی پیغمبران الهی در راستای یک کلمه یعنی توحید الهی حرکت کرده‌اند ادامه داد: موسی نبی هنگامی که به رسالت بر‌انگیخته شد ادامه‌دهنده رسالت بعد از خود را عیسی دانست و حضرت عیسی بعد از خود حضرت محمد(ص) را ادامه‌دهنده رسالت معرفی کرد.

*افرادی که ادعای سکان‌داری دین مسیحت را دارند ضربه به دین خود وارد نکنند‌

امام جمعه قصرشیرین ادامه داد‌: سازندگان فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر در اصل حضرت عیسی را دروغگو می‌دانند و ابتدا به او افترا می‌بندند؛ در کتاب‌های اصیل تورات و انجیل به رسالت پیامبر توسط انبیا اشاره شده است افرادی که ادعای سکان‌‌داری دین مسیحت را دارند ضربه به دین خود وارد نکنند‌.

وی تصریح کرد: توهین به هر پیغمبر توهین به تمامی پیامبران الهی است و در نهایت توهین به پروردگار متعال است.

ملکی پیامبران الهی را منتخبان خداوند عالم و دانا معرفی کرد و گفت: مخلوق نباید به انتخاب خدا توهین کند و یا در آن شک و تردید کند، خداوند مطلق است.

وی با توصیه به ملت‌ها و ملل‌ مختلف خاطر‌نشان کرد: ملت‌ها و ملل‌ مختلف جهان آگاه و بیدار باشید تمامی ادیان الهی برای هدایت بشریت به سمت انسانیت آمده‌اند.

امام جمعه قصرشیرین اظهار کرد: سازندگان، حامیان و حتی بینندگان این فیلم توهین‌آمیز به دنبال منافع شخصی، آمال و آرزوها و قدرت سیاسی خود هستند اینان دلسوز بشریت و دین نیستند.

وی افزود: بیدار باشید که می‌خواهند با ساخت چنین فیلم‌های توهین‌آمیزی برادری و وحدت ادیان مختلف را نشانه بگیرند و جنگ‌ بین مسیحیت و اسلام را به راه بیندازند.

ملکی گفت: اسرائیلی‌ها یهودی نیستند آنها صهیونیسم هستند چراکه خود نیز می‌گویند یهودی که افکار اسرائیلی ندارد از ما نیست لذا تمام ادیان الهی قابل احترام هستند و توهین به یکی از آنها یعنی به همه ادیان الهی، انسانیت و خداوند توهین شده است.

امام جمعه قصرشیرین در پایان با محکوم کردن این فیلم گفت: وحی حضرت محمد(ص) اگر دروغ باشد یعنی تمامی پیغمبر‌ها دروغ هستند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول