اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی عنوان کرد

انقلاب اسلامی پرچم‌دار جنبش عدم‌تعهد در برابر سلطه غرب

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی با حرکت در مسیر انبیای الهی پرچم‌دار جنبش عدم‌تعهد در برابر سلطه غرب است.

انقلاب اسلامی پرچم‌دار جنبش عدم‌تعهد در برابر سلطه غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله‌ پژمان‌فر ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهر مشهد اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امروزه غرب و دنیای سلطه با وجود ابهام‌ها و بحران‌های عدیده روند رو به شکست دارد.

وی افزود: ایران اسلامی با پیوستن به جنبش عدم‌تعهد پیام مهمی را مبنی بر اعتقاد و باورهای دینی با عنوان تکیه‌گاه انسان برای برون‌رفت از تمام بحران‌های موجود به جهانیان اعلام کرد.

وی در زمینه اقدامات ایران در برابر تحریم‌ها گفت: تحریم تهدیدی است که نظام ما را در مقابل خود قرار می‌دهد اما انقلاب اسلامی با اتحاد و یکپارچگی تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند که اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین این دستاوردهاست.

پژمان‌فر تصریح کرد: تامین آرامش و معنویت در رأس وظایف حکومتی تمام دستگاه‌هاست، حکومت موظف است در کنار رفع نیازهای مادی، در جهت تامین آرامش و معنویت مردم تلاش دوچندان کند.

وی در این راستا افزود: مشهد با عنوان پایتخت معنوی و قطب مذهبی کشور این رسالت را عهده‌دار است، چراکه رسالت استانی و ملی ندارد بلکه مشهد با وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) رسالت و مأموریتی بین‌المللی دارد.

وی تاکید کرد: تامین اعتبارات در مشهد باید به شکل ویژه مطرح شود؛ امروزه نیاز و خلأ معنوی به شدت محسوس و رسیدگی به آن امری ضروری است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: افزایش اعتبارات در بحث بودجه معنوی مبتنی بر تعیین زیرساخت‌های کارا و ضروری چون اسکان زائران مسئله‌ای است که باید توسط دستگاه‌های ذیربط بررسی و برنامه‌ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: نماینده‌های مردم مشهد در مجلس فعالیت‌های خود را با هدف ارتقا جایگاه مشهد و افزایش اعتبارات پایتخت معنوی مسیردهی می‌کنند.

پژمان‌فر عنوان کرد: تراز مشهد باید با توجه به ظرفیت عظیم معنوی آن بالا رود و در این راه باید نگاه‌ها و ایده‌ها بلندتر و شایسته این شهر باشد. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول