اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره زنان ایثارگر در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادواره زنان ایثارگر در 14 نقطه از استان سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره زنان ایثارگر در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، عوضعلی فقیری در زمینه برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به پاس یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام و هفته معرفی جهاد و ایثار بزرگ‌مردان تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از محوری‌ترین مسائل است که روح ایثار، جوانمردی، شجاعت و شهادت‌طلبی را بیان می‌کند، افزود: به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، سپاه سلمان استان در راستای انعکاس ارزش‌های دوران دفاع مقدس، بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های حماسه‌آفرینان این دوران طلایی، ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی را ویژه بسیجیان و آحاد مردم در سطح نواحی، پایگاه‌ها، حوزه‌ها و رده‌های مقاومت بسیج برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: برگزاری رژه نیروهای مسلح، برگزاری نمایش رزمی از عملیات بیت‌المقدس دو توسط رزمندگان سرافراز استان، برگزاری همایش عفاف و حجاب، برگزاری یادواره زنان ایثارگر در 14 نقطه از سیستان‌وبلوچستان، برگزاری یادواره شهدا، حضور و سخنرانی مدیران و فرماندهان دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مدارس سطح استان، نواخته‌شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی قبور پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شرکت در نماز جمعه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی سپاه سلمان در طول هفته دفاع مقدس است.

فقیری تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در سطح جامعه و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است.

*اجرای بیش از 10 عنوان برنامه بهداشتی در هفته دفاع مقدس

مسئول کمیته بهداشت و درمان سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: بیش از 10 عنوان برنامه بهداشتی و درمانی به همت کمیته بهداشت و درمان سپاه سلمان استان در طول هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح استان اجرا می‌شود.

حسن سرابندی افزود: سالروز آغاز جنگ تحمیلی با عنوان هفته مبارک دفاع مقدس برای مردمی که پای اعتقاد و شرافت خود مردانه ایستادند بدون شک مایه مباهات و فخر نسل کنونی و آینده‌سازان و آیندگان خواهد بود.

وی افزود: در این حماسه بزرگ، نقش امام  راحل که سکاندار و علمدار این مقاومت و ایثار بود، هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

مسئول کمیته بهداشت و درمان سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: پوشش امدادی اورژانسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ بهداشت و ایمنی، برپایی پست‌های امداد و انتقال رژه 31 شهریور، ویزیت رایگان کارکنان سطح استان در مراکز درمانی سپاه، برگزاری کلاس خودامدادی، دگرامدادی و بهداشت کارکنان، اعزام تیم‌های پزشکی اضطراری نواحی به نقاط محروم، ارائه خدمات تلفنی روانشناختی به کارکنان و خانواده آنان، اجرای طرح محیط پاک و تقدیر از پیشکسوتان بسیجی عرصه بهداشت و درمان از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته بهداشت و درمان سپاه سلمان در طول هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول