اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل هلال احمر خوزستان خبر داد

اعزام سومین گروه امدادگران خوزستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام سومین گروه امدادگر جوانان خوزستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

اعزام سومین گروه امدادگران خوزستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

علی‌عسگر ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: پس از وقوع زلزله‌ در استان آذربایجان شرقی، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به‌منظور کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان این حادثه تیم‌ها و گروه‌های جهادی و امدادی به منطقه اعزام کرده است.

به گفته وی، سومین و چهارمین گروه شامل 45 نفر از جوانان امدادگر عضو جمعیت هلال احمر خوزستان که دوره‌های امدادی را سپری کرده‌اند، روز گذشته به منطقه اعزام شدند.

ظاهری تصریح کرد: این گروه امدادی  که از امروز (سه‌شنبه) کار خود را در مناطق آسیب‌دیده آغاز می‌کنند، به مدت 10 روز در منطقه مستقر می‌شوند و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: این گروه امدادی به منظور حمایت روانی از آسیب دیدگان زلزله اخیر آذربایجان شرقی، برنامه‌هایی ویژه کودکان در منطقه اجرا خواهد کرد و همچنین مقداری لوازم اهدایی مانند وسایل بازی، لباس گرم، نوشت‌افزار و دیگر اقلام مورد نیاز کودکان به همراه این گروه به منطقه ارسال شده است.

وی اذعان داشت: پیش از این نیز گروه‌های پیشاهنگی هفت نفره متشکل از مدرسان ارشد پیشاهنگی از خوزستان به منطقه اعزام شدند و اقداماتی مانند آموزش مهارت‌های زندگی و فعالیت‌های امدادی را در منطقه انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول