اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز کار نمایشگاه‌های پاییزه در کشور

مردم ایلام از نمایشگاه عرضه کالا استقبال کردند

خبرگزاری فارس: با توجه به آغاز کار نمایشگاه‌های پاییزه در سراسر کشور، مردم ایلام از نمایشگاه عرضه کالا در این استان استقبال کردند.

مردم ایلام از نمایشگاه عرضه کالا استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، چند روزی است که نمایشگاه پاییزه کالا در شهرستان ایلام و در محل جنب شرکت غله این استان دایر شده است.

استقبال مردم شهرستان ایلام و دیگر مناطق استان از این نمایشگاه در سال‌های اخیر کاملا بی‌سابقه و چشمگیر بوده است.

یکی از شهروندان استان ایلام در این رابطه گفت: قیمت کالاهای عرضه شده در در این نمایشگاه تا 20 درصد با نرخ کالاهای عرضه شده در خارج آن متفاوت است.

محسن صبوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تفاوت قیمت‌ها و در واقع کاهش قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با بازار مصرف تفاوت مشهودی دارد.

یکی دیگر از شهروندان استان ایلام گفت: کیفیت کالاهای عرضه شده نیز در این نمایشگاه در مقایسه با دیگر نمایشگاه‌های عرضه کالا که در سال‌های گذشته برپا می‌شد، بسیار عالی است.

مجید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: افزون براین، برپایی این نمایشگاه در آستانه سال تحصیلی و خرید لوازم تحریر، کیف و کفش برای دانش‌آموزان سبب استقبال چشمگیر مردم از این نمایشگاه شده است.

رئیس مجمع امور صنفی ایلام نیز در این‌باره گفت: مردم استان ایلام این روزها به نمایشگاه پاییزه عرضه محصولات غذایی و پوشاک می‌روند.

حجت شاکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: فعالیت این نمایشگاه 10 روزه از 20 شهریور در این شهر آغاز شده و در 150 غرفه انواع محصولات شامل مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و لوازم التحریر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کنترل قیمت‌ها، تأمین آسان وسایل مورد نیاز مردم به ویژه دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس از اهداف برپایی این نمایشگاه پاییزه است.

این مسئول اضافه کرد: تولیدکنندگان محصولات شامل مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک و لوازم التحریر از استان‌های همجوار در قالب 150 غرفه محصولات تولیدی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان از این نمایشگاه قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول