اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت آثار برگزیده صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه منتخبان کانون‌های فرهنگی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه کانون‌های فرهنگی منتخب شهرستان‌های این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه منتخبان کانون‌های فرهنگی اصفهان

حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: منتخبان نمایشگاه‌های دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های استان در نمایشگاه کانون‌های فرهنگی برگزیده در اصفهان شرکت می‌کنند.

این مسئول افزود: نمایشگاه کانون‌های فرهنگی منتخب شهرستان‌های استان اصفهان در نیمه سوم مهرماه سال‌جاری در محل میدان و مسجد امام اصفهان برگزار می‌شود.

به گفته وی در این نمایشگاه برای بهترین‌های نمایشگاه‌های دستاوردها و توانمندی‌ها کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان‌های استان اصفهان، یک غرفه پیش‌بینی شده تا در نمایشگاه استانی حضور یافته و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، یادآور شد: برای نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان پنج موضوع در رابطه با جنگ نرم، ولایت فقیه، مسجد تراز اسلامی، مباحث معرفتی جوانان در مساجد و کارگاه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری چندین همایش در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و ابراز داشت: انتظار می‌رود در این نمایشگاه شاهد مجموعه‌ای از موضوعات فرهنگی و دینی باشیم.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، آشنایی جامعه و مسئولان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مساجد را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد و ادامه داد: حمایت‌های مسئولان شهرستان در توسعه عملکرد مساجد نقش مهمی دارد.

معتمدی همچنین برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان کاشان را قابل تمجید دانست و اذعان داشت: فعالیت 130 کانون در حوزه کانون‌های فرهنگی مساجد ظرفیت بالایی در شهرستان کاشان است که برای توسعه آن نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان شهرستان است.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برای بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان کاشان و آشنایی با ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی کاشان به این شهرستان سفر کردند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول