اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

صدرنشینی نوشهر در رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان مازندران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از صدرنشینی تیم بندر نوشهر در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های بانوان استان مازندران خبر داد.

صدرنشینی نوشهر در رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان مازندران

فاطمه بوداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دور رفت این مسابقات دیروز با انجام 20 بازی به میزبانی پل‌سفید برگزار شد که با صدرنشینی تیم بندر نوشهر همراه بود.

وی افزود: تیم بندر نوشهر در این بازی‌ها با چهار متوالی مقابل تیم‌های صنایع لبنی میانکاله بهشهر، استقلال ساری، سعادت پل سفید و ساری با 12 امتیاز به تنهایی صدرنشین لیگ دسته یک فوتسال بانوان استان شد.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم ساری که از چهار بازی خود موفق به کسب سه پیروزی و یک شکست شد پس از بندر نوشهر با 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

بوداغی بیان داشت: تیم ساری در این بازی‌ها تیم‌های سعادت پل سفید، استقلال ساری و صنایع لبنی میانکاله بهشهر را شکست داد و تنها مقابل تیم صدرنشین بندر نوشهر با اختلاف یک گل پنج بر چهار نتیجه بازی را واگذار کرد.

وی افزود: در بازی‌های دور رفت فوتسال لیگ دسته یک مازندران تیم میزبان سعادت پل سفید با شش امتیاز پس از تیم‌های نوشهر و ساری در جایگاه سوم ایستاد.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران اذعان داشت: تیم سعادت پل سفید با دو پیروزی مقابل تیم‌های استقلال ساری و صنایع لبنی میانکاله بهشهر و دو شکست مقابل بندر نوشهر و ساری با شش امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

بوداغی گفت: در این مسابقات تیم‌های استقلال ساری با یک پیروزی و صنایع لبنی میانکاله بهشهر بدون کسب حتی یک پیروزی به ترتیب با سه و بدون امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جای گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لیگ فوتسال دسته یک بانوان مازندران با حضور پنج تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که دور برگشت این بازی‌ها هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول