اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز:

فوتسال دبیری تبریز مدعی قهرمانی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم دبیری با پیروزی در مشهد نشان داد که مدعی قهرمانی است.

فوتسال دبیری تبریز مدعی قهرمانی است

شهرام دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن ابراز خرسندی از نتیجه کسب شده در مشهد اظهار کرد: تیم دبیری ظرفیت قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور را دارد و رفته رفته به آمادگی  آرمانی خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: در مسابقاتی چون لیگ، ملاک قضاوت در مورد نتایج یک تیم تنها به یک و یا دو بازی محدود نمی‌شود و نتایج طول فصل جایگاه واقعی تیم را مشخص می‌کند و تیم دبیری با پیروزی‌های پی در پی به صدر جدول رده‌بندی نزدیک می‌شود.

دبیری گفت: فوتسال رشته اصلی باشگاه دبیری بوده و امسال با سرمایه‌گذاری مناسب برای کسب بهترین عنوان فوتسال تبریز خیز برداشته‌ایم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز تصریح کرد: تیم دبیری بعد از دو پیروزی مقابل راه‌ ساری و فرش آرای مشهد، این هفته میزبان تیم ارژن شیراز است و امیدواریم سومین پیروزی متوالی تیم به دست آید.

تیم فوتسال دبیری تبریز رقابت‌های خود را با پیروزی مقابل هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی آغاز کرد، اما در هفته دوم و در عین ناباوری در دیداری که نسبت به مهمان خود شهید منصوری قرچک برتر بود بازی را واگذار کرد؛ شکست سنگین مقابل شهرداری تبریز این تیم را با بحران مواجه ساخت اما مدیریت قوی باشگاه توانست آرامش را زودتر از تصور به باشگاه دبیری بازگرداند. 

شهرام دبیری که سرمربی تیم فوتسال دبیری است با دانش و تجربه خود توانست تیم دبیری را از سایه شکست شهرداری خارج کند و دبیری مقابل راه‌ ساری با پیروزی از میدان خارج شد.

این تیم با پیروزی مقابل فرش آرای مشهد تا رده پنجم جدول صعود کرد و تنها با تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به تیم سوم در این مکان قرار گرفت.

دبیری در حالی این هفته میزبان ارژن شیراز است که در مسیر برد قرار گرفته و به دنبال سومین پیروزی متوالی خود است. 

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول