اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری:

شأن والای نبی مکرم با اقدام سخیفان ذره‌ای خدشه‌دار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات سخیف عده‌ای مزدور با حمایت قدرت‌های استکباری نمی‌تواند از عظمت و شأن والای نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)، ذره‌ای بکاهد.

شأن والای نبی مکرم با اقدام سخیفان ذره‌ای خدشه‌دار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی پیش ازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: در ادامه حضور یک هفتگی گروه تولید سیمای استان به مقرهای یگان رزم استان در شمال غرب، دومین گروه نیز با حضور در این مناطق اقدام به تهیه مستند خواهند کرد.

وی افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مدیرکل صدا وسیمای استان در نظر است گوشه‌ای از حماسه آفرینی رزمندگان سلحشور استان به نمایش گذاشته شود.

توسلی از همکاری صمیمانه اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی استان با روابط عمومی و تبلیغات سپاه در پوشش برنامه‌‎های رده‌های مقاومت بسیج و سپاه تقدیر کرد و گفت: در رزمایش 12 هزار نفری فدائیان ولایت، اصحاب رسانه، به ویژه صدا و سیما شکوه و عظمت حضور حماسی بسیجیان را به شکل مطلوب پوشش دادند و به تصویر کشیدند.

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و نیز اعزام دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه برادر و خواهر استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، افزود: این برنامه‌ها نیز با مساعدت و همکاری صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، جراید و هفته نامه‌های کشوری و استانی پوشش مطلوب داده خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت این فیلم و توهین به اسلام و پیامبر اعظم(ص)، گفت: این اقدام ددمنشانه با حمایت شیطان بزرگ و رژیم جعلی اسرائیل انجام شده است.

توسلی با بیان اینکه دشمنان برای خاموش کردن نور اسلام عزیز از همه ابزارها استفاده کرده‎اند، گفت: برهمین اساس دشمنان همیشه با شکست مواجه شده‌اند در این مرحله نیز مسلمانان انزجار خود را از این اقدام خصمانه در سراسر دنیا ابراز کرده و خواهند کرد.

وی ادامه داد: فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در حمایت از پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)، وظیفه و تکلیف اعتقادی مسلمین جهان است.

توسلی فنا و نابودی نظام سلطه را وعده قرآن کریم عنوان کرد و گفت: اقدامات سخیف عده‌ای مزدور با حمایت قدرت‌های استکباری نمی‌تواند از عظمت و شأن والای نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)، ذره‌ای بکاهد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول