اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد

برگزاری جشنواره ملی موسیقی مقاومت در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت در استان کرمانشاه با حضور 12 گروه برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی موسیقی مقاومت در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 12 گروه موسیقی در بخش رقابتی موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی محلی در چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت پذیرفته شده‌اند.

آفتابی تصریح کرد: استان‌های تهران، مشهد، بوشهر، خوزستان و گلستان و 4 گروه از کرمانشاه، 12 گروهی هستند که به جشنواره ملی موسیقی مقاومت راه پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ساعت 9 صبح روز دوشنبه 27 شهریور ماه سال‌جاری این جشنواره با حضور در مزار شهدای استان رسماً کار خود را آغاز می‌کند، گفت: راس ساعت 17.30 همان روز نیز مراسم افتتاحیه در تالار انتظار برگزار می‌شود و روز سه شنبه 28 شهریور ماه گروه‌های موسیقی راه یافته به جشنواره رقابت خود را آغاز می‌کنند و این رقابت‌ها تا جمعه 31 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گروه موسیقی سید حسام‌الدین سراج نیز به ‌صورت ویژه در یکی از روزهای پایانی به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره از 6 نفر از پیشکسوتان موسیقی کشور تجلیل می‌شود، گفت: احمد عزیزی، شاعر بزرگ کرمانشاهی نیز جزو یکی از این 6 نفر است.

وی اظهار کرد: انجمن موسیقی استان کرمانشاه در حوزه موسیقی کارهای خوبی انجام داده است و ما هم در تلاشیم به جای ضربه زدن به موسیقی سنتی و حماسی کرمانشاه، آن را تقویت کنیم.

آفتابی در پایان از آمادگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای دایر شدن دبیرخانه دائمی موسیقی در کرمانشاه خبر داد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول