اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

پروژه جاده ماهشهر - آبادان تا پایان سال تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: دو فاز جاده ماهشهر ـ آبادان از سه راهی شادگان تا آبادان که در محدوده شهرستان‌های شادگان و آبادان است، تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

پروژه جاده ماهشهر - آبادان تا پایان سال تکمیل می‌شود

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: در سه دوره سفری که هیئت دولت به استان خوزستان داشته ، 104 طرح به تصویب رسید که 62 مصوبه اجرا و 42 طرح دیگر در شرف اجرا و انجام است.

وی با برشمردن تأثیرگذارترین مصوبات اجرا شده ، بیان کرد: طرح توسعه جاده ماهشهر ـ آبادان که به سه فاز تقسیم شده از بزرگترین و تأثیرگذارترین مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان خوزستان بوده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ماهشهر تصریح کرد: فاز نخست این طرح از ماهشهر تا شادگان که در محدوده ماهشهر بود به طول 32 کیلومتر در موعد مقرر اجرایی و تکمیل شد اما دو فاز بعدی آن از سه راهی شادگان تا آبادان که در محدوده شهرستان‌های شادگان و آبادان است، کار به کندی پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: دلیل کندی کار، عدم انجام تعهدات وزارت نفت است چرا که این طرح به صورت مشترک بر عهده وزارت نفت و راه و ترابری گذاشته شده است.

حیاتی در پایان خاطرنشان کرد: اما در سفر اخیر وزیر نفت وعده داده شد که این طرح تا پایان امسال به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول