اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان‌:

مقابله با رسالت جهانی هدف دشمنان در توهین به پیامبر است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: مقابله با رسالت جهانی پیامبر گرامی اسلام از اهداف دشمنان در توهین به مقدسات است.

مقابله با رسالت جهانی هدف دشمنان در توهین به پیامبر است

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به جهانی شدن رسالت پیامبر گرامی اسلام و روند رو به رشد اسلام ناب محمدی در میان مردم جهان، موجب انجام چنین حرکت‌هایی غیر اسلامی از سوی استکبار شده است.

وی با بیان اینکه چنین حرکت‌هایی همواره از سوی استکبار در جهان دیده شده است، افزود: مسلمانان جهان در برابر این گونه اعمال که ناشی از ترس دشمنان از حرکت‌های اسلامی است، ایستاده و مقابله می‌کنند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان‌ با اشاره به رشد بالنده مکتب اسلام در جهان یادآور شد: اسلام ناب محمدی در حال حاضر به جایگاه مطلوبی در جهان دست یافته و رشد چنین دینی موجب ترس و زبونی دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رسالت پیامبر گرامی اسلامی جهانی می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با چنین اقداماتی سعی در جلوگیری از این روند رشد هستند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی اهانت به پیامبر گرامی اسلام را عملی زشت و عجولانه عنوان کرد و گفت: چنین اقداماتی نمی‌تواند حرکت مسلمانان با عنوان بیداری اسلامی را متوقف کند.

وی بر ضرورت مقابله با چنین رفتارهایی تاکید کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی چنین اقداماتی را به شدت محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول