اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی میاندرود خبر داد

پوشش بیمه‌ای برای نیمی از مزارع خسارت دیده در میاندرود

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان میاندرود از وجود پوشش بیمه‌ای برای 50 درصد ازشالیزاری و کشت سویا در این شهرستان خبر داد.

پوشش بیمه‌ای برای نیمی از مزارع خسارت دیده در میاندرود

سید شبر موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود از وجود پوشش بیمه‌ای برای 50 درصد مزارع خسارت دیده شالیزاری و کشت سویا در این شهرستان خبر داد.

وی مجموع شالیزارهای این شهرستان را در سال جاری 8 هزار هکتار اعلام و اضافه کرد: از این سطح یک هزار و 250 هکتار دچار خسارت 20 تا 80 درصدی به میزان 15 میلیارد ریال شدند که نیمی از این مزارع دارای بیمه محصولات کشاورزی بوده و در حال حاضر ارزیاب‌های بانک کشاورزی مشغول بررسی و پرداخت خسارات وارده هستند.

مدیر جهادکشاورزی میاندرود با اشاره به خسارت یک میلیارد و 100 میلیون ریالی سویا‌کاران این شهرستان تصریح کرد: 200 هکتار از مزارع سویا در این شهرستان از 20 تا 65 درصد دچار خسارت شدند که در کل این شهرستان 50 درصد سویا کاران دارای پوشش بیمه هستند.

موسوی با اشاره به تلف شدن 18 هزار قطعه جوجه به ارزش 510 میلیون ریال در این حادثه تصریح کرد: چهار مرغداری دچار خسارت شده که سه واحد آن دارای بیمه بودند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول